Hade ni samma storlek på era mammakläder hela graviditeten?
Tycker det är svårt att veta vilken storlek man ska köpa i mammakläder. Vet att man ska utgå från sin normala storlek, men man vet ju inte hur mycket man går upp under graviditeten. Har precis "växt" ur min normala byxor. Toppar och tröjor funkar än så länge. Nu är jag i ve 17. Har inhandlat två par byxor i storlek L. Brukar ha XL eller ibland L i normala fall. Båda sitter lite lösa, men jag kan ju inte köpa mindre för hur får jag då plats om ett par månader? Köpte även ett par byxor i storlek 44 och de satt väldigt löst efter ett par dagar, så de får vänta någon månad eller så. Men innan ve 20 brukar ju inte magen växa så mycket så jag antar att mammakläderna sitter löst då. Hade ni andra samma storlek hela graviditeten? Ska man hålla på och köpa olika storlekar blir det ju mycket pengar man måste lägga på mammakläder.
) dom sitter ju åt lite mer över magen, men i övrigt sitter dom samma. Har även handlat, både kjolar å toppar i den stl som jag hade innan på mamma avdelningar å än så länge inte växt ur ngt. Ändå har jag gått upp 15kg redan.. Ooppss.. Bytt upp mig någon stl om jag handlat på vanliga avdelningar..