Sistaminutentjafs från biomamma
Suck.
Jag skulle inte riktigt orka med mer tjafs nu.
Ska ju flytta ihop med min blivande sambo om ca 2 mån. NU har bion till 2 av hans barn satt sig på tvären.
Hittills har de haft barnen vecka/vecka de senaste 5 åren. Nu när vi ska flytta ihop så tycker hon plötsligt att barnen ska vara hos honom (dvs oss) bara vartannat veckoslut. Jag antar att jag inte behöver säga hur ledsen han är över det.
Fram till nu har allt också varit jättebra, allt har funkat osv. Men nu mitt i allt gör han allt fel... Undertonen i sms:en har varit att han ska vara glad om han får ha barnen alls för han gör så mycket fel och barnen blir helt förstörda hos honom.
Suck.
Jag har haft sååå mycket skit i mitt liv och denna människa tycker att små små detaljer är värda att göra till stoooora problem. Jag tycker att det är skitjobbigt.
Tacksam är jag över att inte jag behöver bemöta människan, för det irriterar mig så mycket när diskussionerna går ut på att alla andra har fel och gör fel och visst är det vettigt det du säger men å andra sidan gör du allt helt åt helvete.
Nu är jag inte i kontakt direkt med människan och tänker inte vara det heller. Brukar sånt här lägga sig eller?
Om jag skulle fatta varför människor orkar hålla på så här? Min blivande sambo kommer att flytta några hundra meter... Och stället vi ska flytta till dissade hon totalt också och tyckte att pga platsvalet (som hon tycker är dåligt) så verkar det här handla bara om oss och inte om barnen.
???
Antar att det bostadsområdet hade upplyst oss om att inte barnfamiljer får bo där då...
Usch vad arg och ledsen jag är.