• Psychobillydad

Xbox360 Livespel

Tja. jag är en ny medlem sen idag och har kollat lite i de olika speltrådarna på forumet och kan nämna att jag gärna lirar live nån gång då jag kan erbjuda matcher i följande:
    Army of two, NHL2008, Gears of war, Call of juarez, Call of duty4. Min tag på 360live är The Trashcan
    och skulle på så sätt kunna diskutera olika saker för oss nybliva eller för oss som kommer bli föräldrar inom kort.

Ha det bäst Christopher

• Svar på tråden Xbox360 Livespel
  • Daniboy

Tja.
    Jag är också en xbox spelare spelar alla typer av sport spel men just nu så är det bara CALL OF DUTY 4 men ska snart göra 2 nya inköp GTA 4 och OS I BEJING.
    Jag ställer gärna upp i mater i COD 4

• cruZZe

Den lilla fritid man numera har väler jag att spendera på annat än att sitta framför 360´n, helst nu när vädret är som det är.

• Daniboy

jo jo men vi menar ju på kvällarna när alla sysslor är gjorda.

• cruZZe

När barnen är nattade och allt är avklarat vill jag bara sjunka ner och vara lugn en timme eller två. Med den vinnarskalle jag har och det spelhumör jag har kan jag inte spela på en låg nivå. Därav har jag lagt ner allt vad online-spel heter.

Har varit hardcore quake-spelare och BF-spelare en gång i tiden och vunnit det mesta som går att vinna i europa, men det kostar på för mkt att spela på den nivån så då skippar jag det hellre.

Daniboy skrev 2008-05-31 08:43:19 följande:
    jo jo men vi menar ju på kvällarna när alla sysslor är gjorda.
  • Psychobillydad
    Svar på #4
    Men gör så att ni lägger upp eran tag så kan jag adda er på listan så kan vi lira när nån är inne på liven.
  • Daniboy

Min tag är largedaniel. adda mig gärna så kan vi ta några matcher

• smedn85

Är helt såld på CoD4.. adda mig; Sprengkoet

• Daniboy

Jag och min sambo är också såld på CoD4 jag addar dig så kan vi ta några rundor någon gång

• smedn85

Hehe, har också fått min tjej o spela. Fast det är inte bra o vistas i samma rum samtidigt bara. Det blir en del frustration.

• Daniboy

Jag känner igen det. Min sambo blir frusterard när hon tycker jag gör fel och då går det inte att spela

• Lostsoul4ever
    cruZZe skrev 2008-05-31 22:19:01 följande:
    När barnen är nattade och allt är avklarat vill jag bara sjunka ner och vara lugn en timme eller två. Med den vinnarskalle jag har och det spelhumör jag har kan jag inte spela på en låg nivå. Därav har jag lagt ner allt vad online-spel heter.

Har varit hardcore quake-spelare och BF-spelare en gång i tiden och vunnit det mesta som går att vinna i europa, men det kostar på för mkt att spela på den nivån så då skippar jag det hellre.
    Hej,
    Vilka spelade du för i BF?
    Själv var jag med och startade Futuregaming med brorsan. Vi tillhörde dom bästa i Norden.
  • baxers

är det någon som spel call of duty black ops? eller något ur call of duty serien? adda mig baxers kan vi spela lite

• Lostsoul4ever
    baxers skrev 2011-01-20 20:01:54 följande:
    är det någon som spel call of duty black ops? eller något ur call of duty serien? adda mig baxers kan vi spela lite
    Du har ett meddelande på xboxlive.

fler som lirar COD BL så kan ni adda:Lostsoul4ever69

Har precis övergett PC för Xbox men kommer att skaffa en del FPS-spel.
  • Rehnish

Ingen som lirar Cod2 ? Isf adda [Swe]Lapptrix

• Elliot

Nybliven förälder till en liten grabb, som lirar Black Ops. Ni får gärna adda Nidnas. Spelar även nhl2010 och inväntar nya nhl som kommer i september.

• Sehlstedt

Hej. Spelar de mesta sitter mycke på live om dagarna (om inte solen skiner) Lirar allt från forza till La noire.
    dok inte NHL eller Fotboll.

//Jesper 

• momoswe

Tjena guys, har PS3 och BB2 och home front och även fifa 11 e verkligen bästa!

• Ung pappa 23

Tja!

Är helt ny här och ska bli pappa till min första i februari. Det kommer att bli en del spelande under tiden.
    Har Xbox 360 och PS3..

Jag har inte spelat LIVE på väldigt länge, så gör gärna det. Adda mig på live & psn: "Johniie
    Har de flesta spel som är värda att ha!

Bor för övrigt på Söder vid Mariatorget ifall "spel dejter" eller fika skulle vara intressant.. :)

Svar på tråden Xbox360 Livespel