sug och sväl......
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
Han får inte komma i min mun.
Han trodde inte på mig när jag sa att jag inte ville det, men en kräka senare försöker han inte komma i min mun igen
Men sluta och svälj då. Jag sväljer inte, spyr nästan bara jag tänker på det.
Han får icke komma i min mun! Tog det i munnen nån gång i början av vårt förhållande men det va inget för mej! och han klagar inte!
Min man får inte komma i min mun. Han vill inte ens komma i munnen. Han säger "I have to kiss that mouth later". (Han är amerikan) Jag tror jag skulle spy om det hände, så han är duktig på att förvarna mig när det är nära.
Inte ett dugg äckligt tycker jag men det beror väl kanske på mängden som kommer oxå.
nej inte på mig heller längre, men jag tycker det ser upphätsande ut när tjejer gör det, det är därför jag tycker att det vore coolt att klara av det =) hehe
så här gör jag! jag böjer tungan bakot samtidigt som han får sen sväljer jag allting i en klunk, ganska osexigt att springa och spotta ut!
Nej, varför skulle jag?
Jag tycker det är döäckligt på Alla utom en kille,.. Jag vet inte, men det är någonting hos honom som bara gör att jag VILL HA HONOM! Älskar hans sperma!! O slickar gärna i mig det så han ser,.. Mmm,.. Undrar vad HAN gör ikväll;)