• SussiN

ni som fått mf, vilken färg på blodet var det

NI SOM FÅTT MF, VILKEN FÄRG PÅ BLODET VAR DET

jag har börjat blöda, det är klar rött, inge mörkrött som de kan vara.

pratar me en som haft en del mf, o hon ser på bild att de e inte så ljust när hon hade mf, de va mörkare samt klumpigare och haft ont i magen mensvärk längre, ja hade inom 1 timme bara sen ingenting.

SNÄLLLA NÅN SOM Gått igenom liknande???

• Svar på tråden ni som fått mf, vilken färg på blodet var det
  • SussiN

snälla.. nån som kan svara på frågan, ni som fått mf, hur såg erat blod ut?

• SussiN

Men ingen som kan ge mig ett svar hur erat blod såg ut vid MF och om ni hade mensvärk en längre tid??

• Familjen Ekstedt

Vad jag vet så ska det var mycket klumpar i blodet och det är säkert både mörkt och en del ljust kan säkert variera en del.. Men klumpar blir det bestämmt..
    Men man kan ju blöda en del utan att det betyder något.
    Lycka till

• SussiN

ok, ja jag har då inga anmärkningsvärda klumpar i det, mer rent blod även om de blir blodtråd när ja går på toa.. så e de inga klumpar va ja vet

• SussiN

tack för svaret. men är de inte ovanligt att INTE blöda mycket och att få klumpar ?? mensvärk??

• märtapärta

Vid mitt mf fick jag brunt sparsamt blod på morgonen som ökade under dagen, på kvällen kom allt på en gång i en fors. Klarrött med klumpar. Men när jag fick min dotter så blödde jag i början av graviditeten så att det var klart blod när jag torkade mig ett par gånger men sedan blev det inget mer. Så om det inte kommer nåt mer nu så tror jag inte du behöver oroa dig.

~ Henny, 27 augusti 2006 ~
  • Cactuz

Mitt mf började med pyttelite ljusrosa på pappret, sen under ca 5 dagar kom det som små bruna flytningar ibland. Sen kom det rött blod med liite klumpar i. Gjorde inte ont alls. v.6
    Hoppas det går bra för dig

• patti87

mitt missfall började med ljusrött blod, nästan rosa aktigt, och sen blev det mörkare och mörkare för varje dag, gick så där i en vecka, sen kom allt ut! 2 jätte stora klumpar...men min lilla mini ärta ;(

• PåvägMotSyskon

ok, men de verkar som man ska ha klumpar som man verkligen ser att det är de?

än sålänge har jag haft klarrött blod när ja torkat mig eller så har de kommit som 2-3 5 kronor (svårt å förklara.

ja vi får se hur de blir till ikväll/imorgon.

men hade ni mensvärk länge? har inga bruna flytningar alls. detta e typ v5-6 nånstans, gjorde ont riktig mensvärk inom 1 timme sen vart de mindre o nu sen ett tag ingenting förutom blod då å då.
    ok, ja blöder man i 4 dar så borde de ju va tecken på mens? men oftast brukar man väl få klumpar i.. o mycket blod väl?

• märtapärta

Jag hade lite ont i magen under dagen sedan på kvällen när allt kom ut hade jag jätteont, kändes precis som en riktig förlossning med sammandragningar fast att man inte hade nån mage. Helskumt. Jag fick mf i v.11 men kände nästan från början att det inte var nåt som stämde. Hade ont från och till hela tiden.

~ Henny, 27 augusti 2006 ~
Svar på tråden ni som fått mf, vilken färg på blodet var det