• vakttjejen

Serie om tonårsmammor?

Visst har det gått en serie på tv om tonårsmammor? Någon som vet vilken kanal som visat denna och om det går att titta på det på internet?

Karin

• Svar på tråden Serie om tonårsmammor?
  • Jazmina

Menar du Unga mödrar som går på kanal 5?

• annikaloppan

Det är kanal 5 kl 19 måndag-torsdag.
    Nej, det finns inte på Internet. Jag har också velat titta.
    Det finns en tråd om den här, vänta så ska jag länka den.

◊ William 05 10 15 ◊
  • sokkerbit

du menar ungamödrar? den gick på 5:an men vet inte om den går att få tag i på internet, de skulle jag med vilja veta för ja hittar den ingenstans:(

• En glad tjej

annikaloppan, du är inte från Skåne va? Då har man lite lättare att förstå vad de säger, i alla fall jag hehe!

• sokkerbit
    annikaloppan skrev 2008-05-09 10:22:20 följande:
    Men man fattar ju ingenting utan den svenska texten Det är ju helt omöjligt att höra/förstå vad någon säger när de pratar med mat i munnen
    haha joo då om man anstränger sig o har lite fantasi:D de kan ju va skit bra att inte förstå då kan mn bestämma själv vad dom ska säga
  • LovelyMeLovelyYou

Jag fattar inte danska och jag är uppväxt i skåne Lite jobbigt då jag har danskt efternamn o alla tror jag förstår danska pga det...

• Jazmina

Ja det kanske t.o.m. är bättre att inte förstå med tanke på vilka idiotiska kommentarer det kommer ur munnen på dom ibland

sokkerbit skrev 2008-05-09 10:30:01 följande:
    haha joo då om man anstränger sig o har lite fantasi:D de kan ju va skit bra att inte förstå då kan mn bestämma själv vad dom ska säga
  • annikaloppan
    En glad tjej skrev 2008-05-09 10:27:06 följande:
    annikaloppan, du är inte från Skåne va? Då har man lite lättare att förstå vad de säger, i alla fall jag hehe!
    Nej, det är jag inte
    sokkerbit skrev 2008-05-09 10:30:01 följande:
    Haha!!
    Jazmina skrev 2008-05-09 10:45:07 följande:
    Ja det kanske t.o.m. är bättre att inte förstå med tanke på vilka idiotiska kommentarer det kommer ur munnen på dom ibland
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • sokkerbit
    Jazmina skrev 2008-05-09 10:45:07 följande:
    haha japp jag tror det så nu sitter jag och hittar på vad som säger så att det blir bra o blir det inte bra får dom säga nåt annat skit bra
  • With a devilish smile

Haha tur jag är halv dansk o uppväxt med en dansk talande mormor o släkt :D
    Haha, lite komiskt för på 5:an har en av dom precis fått barn o nu är han 2 år :)

• sokkerbit

With a devilish smile skrev 2008-05-09 11:15:31 följande:

Men kan ni andra se fler än 1 avsnitt o sen kommer det att man ska köpa ..:S
    nej på mig blev det lika dant bajs!...:(
Svar på tråden Serie om tonårsmammor?