• Anonym (?)

Bästa ställning vid analsex??

Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

• Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Anonym (Mums)

Jag tillhör kategorin ÄÄÄLSKAR analsex!! Vi kör alltid som missionären.. Den funkar kanon..
    Har du nån liten vibrator du kan ha på klitoris medans han tränger in??

• Anonym (I Like)

Just ställningar är nog lite olika för alla, men själv tycker jag att det funkar bäst om jag ligger på mage och han kommer bakifrån. Viktigast av allt är att ta det lugnt. Först mjuka upp med ett finger, sen två osv. Ta det sakta och lugnt och inte stressa. Om det gör ont är det lätt att man spänner sig och då gör det ondare. Mottagaren kan testa att "krysta" lite. I övrigt skickar jag med ett par länkar med tips:

www.rfsu.se/001201__praktika_for_analsex.asp
    www.craigslist.org/about/best/sfo/63921265.html

• Anonym (?)

Tack för länkarna! Ska pröva lite olika då, man får väl se vad som känns bäst. Antar att jag inte har kunnat slappna av ordentligt, kankse därför det gjort ont. Men vi får testa igen, skam den som ger sig :) Har tyvärr ingen vibrator, borde kanske skaffa det?! Kan ju vara skönt även annars ;)

• Anonym (I Like)
    Svar på #3
    Så lite så.

Ja, avslappning är verkligen A och O, annars lär det göra ont. Som "Mums" skrev ovan så är vibrator en bra idé, både vid analsex och annars. Och använd bra glidmedel, silikonbaserat är klart bäst.

Lycka till! När man får till det är det verkligen värt det, har själv fått mina absolut bästa orgasmer tack vare analsex.
  • Anonym (Mums)

Ja! Vårat sex slutar AAALLTID med analsex.. Kanske inte är bra att köra där VARJE gång?!

Anonym (?) skrev 2008-05-08 18:36:35 följande:

Tack för länkarna! Ska pröva lite olika då, man får väl se vad som känns bäst. Antar att jag inte har kunnat slappna av ordentligt, kankse därför det gjort ont. Men vi får testa igen, skam den som ger sig :) Har tyvärr ingen vibrator, borde kanske skaffa det?! Kan ju vara skönt även annars ;)
  • Anonym (I Like)
    Svar på #5
    Äsch, så länge både gillar det så. En muskel som tränas blir knappast dålig. Ta det lugnt bara.
  • Anonym (Mums)

haha lite svårt att ta det lugnt!
    Anonym (I Like) skrev 2008-05-08 18:45:56 följande:

Svar på #5Äsch, så länge både gillar det så. En muskel som tränas blir knappast dålig. Ta det lugnt bara.
  • mirrebusan

testa med zylokain de bedövar, men ta det under förspelet, annars kommer inte gubben din att känna nått... skulle säga missionären som ställning

• Anonym (I Like)
    Svar på #8
    Låter inte som en bra idé tycker jag. Risken blir då att man gör något man inte borde eftersom smärtan inte varnar i tid. Smärtan HAR ju faktiskt en funktion; att skydda från allvarligare skador. Bättre då att ta det lugnt  och fint och värma upp ordentligt.
    Dessutom bedövar man ju alla härliga nervändar också om man tar på salva, då försvinner ju en del av det sköna också.
  • Anonym (Mums)

Håller med! INTE ha nån bedövningssalva..

Anonym (I Like) skrev 2008-05-08 19:02:22 följande:

Svar på #8Låter inte som en bra idé tycker jag. Risken blir då att man gör något man inte borde eftersom smärtan inte varnar i tid. Smärtan HAR ju faktiskt en funktion; att skydda från allvarligare skador. Bättre då att ta det lugnt  och fint och värma upp ordentligt.Dessutom bedövar man ju alla härliga nervändar också om man tar på salva, då försvinner ju en del av det sköna också.
Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??