• LinaFalk

Barnrum-tapeter, hjälp!!

Någon som har lite tips och idéer på fina tapeter till barnrummet? Några bra hemsidor där man både kan se tapeter, men även tips på hur man kan inreda barnkammaren?

Tack!

• Svar på tråden Barnrum-tapeter, hjälp!!
  • Magdissz

Vi målade väggarna vita men köpte board med nallar på bauhaus för 119:- rullen tror jag det kosta. Gick på 2 rullar. Det som är bra är att den har redan klister på baksidan bara dra av pappret och fästa.

Kika gärna in i mitt galleri.

• modesty

Måla rummet i en färg med en fondvägg i en annan färg, dekorera sen med billiga Walliesar (en slags tapetdekor som kan återanvändas) finns att beställa på www.inreda.com, finns änglar, pirater allt möjligt. Vårt tjejrum blev fantastiskt!!!
    Lycka till!

Bara för att man är mamma behöver man inte vara expert på citronfromage.
  • LinaFalk

TACK allihopa! Nu har jag lite att titta på! Vill iofs gärna he fler tips ändå

• Status Quo

Sandbergs tapeter har superfina tapeter...även matchande tyg många ggr oxå!!

• Renoveringsobjekt

Sandberg tapeter

• AForsström

Sandberg tapeter säger jag bara
    Rosa med vita döskallar på, som fondvägg så snyggt

(¯`°?.¸ ♥ GRAVID MED EN LITEN NHEA BF 19 MAJ ♥ ¸.?°´¯)
  • Renoveringsobjekt

Precis! Det var den kollektionen av Sandberg tapeter som jag tänkte på. Den heter Emma och Milton...

• maria lintott

Vi har målat barnrummet helt vitt bara, sedan ska vi göra våra handavtryck någonstans på väggen, ovanför skötbordet eller runt fönstret eller så. I rött. Mamma, pappa å storebror. Tror det kan bli fint.

Jag e lite mot tapeter, särskilt mönstrade. Gillar att piffa med färger på tyger, kuddar, blomkrukor eller sådant om man kan byta om man tröttnar. Gardiner mm mm

Svar på tråden Barnrum-tapeter, hjälp!!