• allt och lite till

Min kompis syster blir galen snart...

Hejsan!
    ja många kommer nog säga att jag inte ska bry mig men vill skriva av mig ändå!
    jag har en kompis som har en lilla syster som är 16 år och hon lägger sig i mitt liv hela tiden ena stunden kan hon var mkt trevlig och vi kan umgås men nästa så säger hon att jag inte ammar och hon har inte ens varigt hemma hos mig... :S
    jag ammar 100% men kan ge ersättning ibland när han inte är mätt vid bröstet! i dag har jag gett han ersättning 1 gång..
    och hon ser det som nått negatift.. :S(hennes andra stora syster har gett sin son ersättning och är en frisk 3 åring)
    hon dricker mkt och får utbrått hela tiden och har till och med slagigt mig 1 gång och kallar mig dumma saker!
    kan inte unvika henne heller då hennes syrra och hon är mkt och dom bor grannar! hon skriver mkt skit på internet om mig(på min bilddagbok)
    vad ska jag göra!??
    tar åt mig mkt!!!
    mvh//J

• Svar på tråden Min kompis syster blir galen snart...
  • annikaloppan

1. Om ditt barn får ersättning ammar du inte 100 %.
    2. Umgås inte med varken din kompis eller syrran

◊ William 05 10 15 ◊
  • allt och lite till
    annikaloppan skrev 2008-05-03 21:33:36 följande:
    1. Om ditt barn får ersättning ammar du inte 100 %.2. Umgås inte med varken din kompis eller syrran
    jooo han får båda bösten innan och om han inte är nöjd ger jag han tills han somnar och inte vill ha mer!
    och den kan va nån gång om dan...
    joo men vi har varigt vänner i 6 år,....
  • annikaloppan
    allt och lite till skrev 2008-05-03 21:36:57 följande:
    jooo han får båda bösten innan och om han inte är nöjd ger jag han tills han somnar och inte vill ha mer!och den kan va nån gång om dan...joo men vi har varigt vänner i 6 år,....
    Ja, men om han får ersättning + bröstet, så är det ju inte 100 & amning.
    Ja, det var mitt tips, förstår om det kan vara svårt.
    Har du pratat med din kompis om det?
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • siamusen

Din kompis far vâl komma hem till dig istället.

Svar på tråden Min kompis syster blir galen snart...