• Kärnan

Nutrilett? Vilket pulver är bäst för snabb viktnedgång?

Jag tänkte köra 2 veckor... hur mycket har ni gått ner på två veckor - vi som kört med pulver?

vilket pulver ska man köra ? nutrilett, camebridge eller naturdiet? Ska man köra "ren kur" eller äta vissa mål? 
    Finns det nån bra tråd om detta eller är det någon som vill ge mig lite tips?
  • Svar på tråden Nutrilett? Vilket pulver är bäst för snabb viktnedgång?
  • Kärnan

Vet du vad det är för skillnad på camebridgepulvret och nutrilett? 

Hur hungrig var du? Hur många "drinkar" åt du per dag?
    Hur upplevde du det?
  • Lottis Pottis

ja cambridge e ju ett pulver som använda tex på karolinska och innehåller allt vad man behöver för att "må bra" typ. ren kur är tre drinkar per dag. för mej va andra dagen jobbig men sen flöt det bara på. goggla på cambridge så får du bättre info än utav mej *s*

Leksing tills ja dör !
  • funbun

Har använt naturdiet , tyckte det fungerade jättebra! Gick på ren kur

• tangerine

Idag är sista dagen renkur cambridge V:1, jag -5.5kg sambon -6kg... sanslöst men sant

• Mellisen

Är lite nyfiken...
    Går det att hålla vikten efteråt,eller går man upp lika snabbbt igen som alla säger....
    Jag menar om du efter en treveckorskur börjar äta vanlig bra mat.

• Lottis Pottis

de gäller ju att äta nyttigt, tallriksmodellen. men helst så ska man ju trappa upp med lite mat itaget.

Leksing tills ja dör !
  • FlamingRed

På en till två veckor kan du gå ner ca 5 kg.

Större delen av dessa 5kg är tyvärr vatten. Vatten som du sen väldigt fort tar tillbaks när du väl börjar äta igen.

Så, för att verkligen bli av med fett krävs längre dieter, eller kurer, eller bantning, kalla det vad ni vill. Men minst sex veckor, eller gärna dubbelt 12 veckor behövs för att verkligen fett skall lämna er kropp.

• Lottis Pottis

ca 2 kg är vatten. har man mycke övervikt så tror ja stenhårt på cambridge. men om man bara ska gå ner några kg så tror ja de bästa sättet är att kolla över sin kost och motionera.

Leksing tills ja dör !
  • Kärnan

Tack för tipsen..

...jag har bara ca 4-5 kilo som jag vill bli av med. Det kan låta lite men jag är rätt kort så och det gör typ 1- 1,5 klädstorlek för mig.. vilket innebär att jag inte har något att sätta på mig... därför behöver jag lite snabbt komma ner ett par kilo...
    ... men om jag kör pulver två... och sen räknar points ett par veckor efteråt... håller jag vikten då?
    ...jag har gått ner i vikt med viktväktrarna förut och det funkar bra.. men nu vill jag verkligen ha snabba resultat!
Svar på tråden Nutrilett? Vilket pulver är bäst för snabb viktnedgång?