• LeLove

Vi 18-25 i Stockholm!!

Hej allihopa!

Nu är jag less på att "inte passa in". Den öppna förskolan för unga föräldrar sträcker sig från 14-22 sen efter det så är man tydligen "vuxen". Borde finnas en för oss 18-25 också tycker jag då väldigt många här i innerstan är över 30-35-40... Vill träffa lite nya vänner i samma ålder, gärna boendes i innerstan så man slipper ta sig så långt. Nog måste det finnas fler än jag? Nån som vill fika, shoppa, gå promenader, öppna förskolan osv..

Vem jag är?
    23 år gammal & ensamstående med en dotter på snart 8 månader. Bor på kungsholmen med våra två hundar.

Vem är du?

• Svar på tråden Vi 18-25 i Stockholm!!
  • babylon

jag är mamma, nyss fyllda 24. Bor med min lilla tös på 4 mån, hennes pappa och min hund mitt i smeten. tar gärna en prommis.

• LeLove

Hej! Va kul! Vart är mitt i smeten? jag bor i fredhäll för att vara exakt vad har ni för hund? hane/tik? jag har två dvärgpinschrar

• Juhanna

hejhej! Är 19 fyller 20 i år har en liten tjej på 11 månader. Bor visserligen inte mitt i smeten men är rätt så ofta där.

• Tumadre

Här är en till.
    20 år, Sollentuna. Ensamstående mamma till två barn.

• LeLove
    Juhanna skrev 2008-04-18 18:19:09 följande:
    Enskede.
    [/citat]

men det räknas (nästan iaf ) vad hittar ni på annars om dagarna då? hur får ni tiden att gå?
    Tumadre skrev 2008-04-19 01:44:07 följande:
    [citat]
    Här är en till.20 år, Sollentuna. Ensamstående mamma till två barn.
    hej hej =) har man 2 st innan man e 20 har man jobbat bra "min" gudmor är iofs 22 å har 3 så hur är det med dig/er? vart i sollentuna bor du? =)
  • jellona0507
    Hoppar in här! 22årig ensamstående 2 barnsmamma! Fast det du ju redan om LeLove! Bor söder om söder, i tumba!
    Minya 050727 & Engla 070828 // firebirds.blogg.se
  • jellona0507
    minya05 och engla07 skrev 2008-04-19 21:52:32 följande:
    Hoppar in här! 22årig ensamstående 2 barnsmamma! Fast det du ju redan om LeLove! Bor söder om söder, i tumba!
    Glömde skriva, min äldsta fyller 3år i juli och minstingen blir 8månader snart!
    Minya 050727 & Engla 070828 // firebirds.blogg.se
  • Juhanna

LeLove:

Vi brukar gå till öppna förskolan, träffa vänner och så brukar vi vara på rum för barn i kulturhuset.
    Hur får du själv dagarna tt gå?

• LeLove

minya05 och engla07 skrev 2008-04-19 21:52:32 följande:

[/citat]

Du får inte vara meeed du bor för långt boooorta =P haha jag skoja bara gumman, klart du får hänga här med mig, de gör vi ju ändå
    Juhanna skrev 2008-04-20 08:41:02 följande:
    [citat]
    LeLove:Vi brukar gå till öppna förskolan, träffa vänner och så brukar vi vara på rum för barn i kulturhuset.Hur får du själv dagarna tt gå?
    Ok, rum för barn i kulturhuset, är det nå kul där? Har funderat på att ta mig dit men det har aldrig blivit av lixom...
    Jadu, vi vaknar ganska sent sen har hon precis börjat ta lite krypsteg å ålar sig fram i ganska fort... Så duscha/sminka å klä på sig tar ett par timmar... Sen är vi ute rätt mkt med hundarna & träffar vänner, sen gör vi inte så mkt mer faktiskt, ser till att inte va hemma allt för sent på kvällarna å myser ner oss i soffan med en film innan det är läggdags för henne..
  • Juhanna

Nja jag vet inte riktigt, det beror lite på. Om det är mycke barn där blir det ju lätt rörigt och stökigt och det kan vara svårt att få komma in. Men annars tycker jag att det är bra.

• frollen

Ja! fler i stan! ..och som desutom inte är tonåringar, utan unga. Jag heter freja bor på södermalm och har en dotter på 7 veckor. tar gärna en promenix i stan..

xx

Svar på tråden Vi 18-25 i Stockholm!!