• miajussi

Hjälp är livrädd

Hej är det fler som är livrädd för förlossningen ..
    Har en minnes bil av då jag fick min lilla dotter i 02 efter förlossningen så landa jag på operation för att jag blödde hämsta mycket miste 2L blod o nu är jag livrädd för jag väntar ett nytt barn men min sambo.. Några goda råd om vart man ska vända sig med rädslan..

• Svar på tråden Hjälp är livrädd
  • Miss Love

Vänd dig till din BM så kan hon om det behövs hjälpa dig med vem du ska prata med via MVC.

• Miss W

Prata med din Bm så kan du få remiss för samtal inför förlossningen. Lycka till!

• Jeanette81

Ja.. det är också det råd jag kan ge dig. Prata med din bm, hon kommer att hjälpa dig!
    Det kommer gå jättebra ska du se, lycka till med allt!
    *KRAM*

• miajussi
    Svar på #1
    Ja jag får prata med henne om det.. samt min sambo för han vet inte heller att jag är rädd.. ..

vaknar om nätterna o på morgonen o skakar i hela kroppen av rädslan.

Tack för stödet
  • miajussi
    Svar på #2
    Tack för rådet
  • miajussi
    Svar på #3
    Ja jag får kontakta en barnmorska o prata med dom ... för detta är jobbigt när det känns så.. samt att prata prata med min smabo om min rädsla.. Tack för rådet..
  • Valkyriah

Som redan nämts så prata med din bm.Kanske ett planerat snitt skulle vara det bästa alternativet för dig?
    I vilket fall som helst så önskar jag dig lycka till

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • miajussi
    Svar på #7
    Ja det är väl det annars vet man inte vad man ska ta sig till.. är kusligt att gå o känna det såhär.
  • Sally Bally

Jag tycker det samma. Jag vill verkligen INTE födda barn.
    Det är typ enda anledningen till att jag inte vill ha barn.
    Synd att man ska hänga upp sej på de om man verkligen vill ha barn men det är så de e och så jag känner. Skit

Svar på tråden Hjälp är livrädd