• FruE

Filmtips till ikväll

Är ute efter en bra film till mig och min man, att mysa till ikväll. Vi har lite olika filmsmak, jag vill ha det romantiska medans han kan tänka sig lite mera krig och spänning. Men filmer som vi båda gillat iaf något så när är tex. Mr & Mrs Smith, Den vita massajern, The bucket list...
    Hm, kanske inte var till nån hjälp de där filmerna, är ju ganska olika, men det var de jag kom på nu som vi sett på sistone...

Nån som har nåt litet tips?

• Svar på tråden Filmtips till ikväll
  • FruE

funderar *är det ingen som tittar på film längre?*

• munschkin

WAR OF THE WORLDS
    -
    med Tom Cruise en drama film om aliens som ska ta över filmen. Yes den låter som en kass film men man sitter som klistrad framför tv'n. Dakota Fanning (dottern i filmen) är hur duktig som helst och tror tom hon vann ett pris för den.

KNOCKED UP- Kommedi med Katherine Heigl från Grey's anatomy. Jätteroligt!

Jag kan tilläga att jag är en sucker för romantiska kommedi filmer och karln vill ha mer action å krigsfilmer. helst japanska filmer. så vi har problem vi med =)

DUKES OG HAZZARD - kommedi med Jessica simpson, Sean william scott och Johnny Knoxville

DANNY THE DOG- drama,action med Jet Li. Otroligt bra film.

var några stycken iaf. =)

annars rekomenderar jag www.imdb.com alla filmer finns där och man kan se vad dom fått för betyg. finns toplista med. Hoppas ni hittar nått =)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Filmtips till ikväll