• Annika hjärtar Kim

Någon mer runt helsingborg??

som är hemma om dagarna med mer än ett barn? Själv har jag en treårig pojke och en ettårig pojke.

Hade varit kul att snacka med andra som också går hemma, hur ni fördriver tiden och vad ni hittar på om dagarna.

Kram Annika

Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • Svar på tråden Någon mer runt helsingborg??
  • chicopico

Jag går hemma med två busiga flickor!
    en som är 2år och en som är 9månader...

just nu försöker vi vara ute så mycket som möjligt om dagarna men det är inte helt lätt att fördriva tiden...

• Annika hjärtar Kim

Mm.. jag vet känns som man gör samma sak varje dag.

• Gudde05

Hej!
    Jag är hemma med min 2½ åriga gosse och väntar på den lille/a i magen som ska komma 27/4. Underbart med våren som kommer vilket gör att man är ute mer. Vi går ut varje dag och leker på olika lekplatser, har picnic i Pålsjö Skog som vi bor nära, går på Busfabriken ibland samt Tropikariet. Vi hittar på lite allt möjligt faktiskt. Det finns massor av saker att hitta på.

• rockbrud82

hej! vi bor i bjuv. jag har en son på 8 som går i skolan o den lille går hos dagmamma. sen när jag har hämtat dom så leker vi hemma, eller som igår utomhus. annars när jag e själv så städar jag o ser på tv eller sitter vid datan...

• chicopico

igår drog jag med båda barnen till jordbrodalen utan att det blev kaos Det brukar alltid bli kaos annars när jag gör något själv med barnen....

• Annika hjärtar Kim

Hejsan...

Ja det där med kaos känner jag till
    Jag hatar när vi har en tid vi måste hinna till ex öppna förskolan som öppnar nio...då vill man ju helst vara där den tiden eftersom de bara har öppet två och en halv timme, så det ska kännas lönt,...men ojojoj vilken kaos här är på morgonen då haha...

Vi hittar ju på såna saker men det känns som alla på öppnis redan är etablerade i sina relationer, så det är svårt att komma in i gemenskapen, visst kul för ungarnas skull...

Jag har ju mina barn hemma alltid eftersom jag jobbar kvällstider.

rockbrud 82, vet inte om du känner igen mig, men vi gick i samma klass från ettan till sexan i ekeby

Svar på tråden Någon mer runt helsingborg??