• Brooke

Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?

Finns det några unga mammor/blivande mammor eller tjejer som längtar att få barn?
    Själv är jag en längtande tjej som vill ha barn snart, dock vill jag hitta kärleken först och lära känna honom =)
    skriv skirv skriv till mig =)

• Svar på tråden Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?
  • Lucky Little Me

Räknar mej som ung iaf, fyllde 20 i januari och förväntas föda den 26:e

• Raiijssan

jag vill ha barn, har en karl som jag varit tillsammans med i 3 år snart.. skulle göra allt för att få en bebis men än så länge är jag ensam om den saken :) får väl hoppas att han ändrar sig när de väl händer:)

• Brooke

Lucky Little Me - du är antagligen en 88a som jag =)

Raiijssan - Illa det, du får tjata lite och berätta allt skoj med bebisar =) själv har jag ingen kille över huvudtaget :( *snyft*

• Lucky Little Me

stämmer bra det. 88:a är en otroligt fin årgång

Sandra Örebro skrev 2008-04-06 13:29:52 följande:

Lucky Little Me - du är antagligen en 88a som jag =) Raiijssan - Illa det, du får tjata lite och berätta allt skoj med bebisar =) själv har jag ingen kille över huvudtaget :( *snyft*
  • Raiijssan

tro mig jag har tjatat:)

Sandra Örebro skrev 2008-04-06 13:29:52 följande:

Lucky Little Me - du är antagligen en 88a som jag =) Raiijssan - Illa det, du får tjata lite och berätta allt skoj med bebisar =) själv har jag ingen kille över huvudtaget :( *snyft*
  • Brooke

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 13:30:54 följande:

stämmer bra det. 88:a är en otroligt fin årgång Sandra Örebro skrev 2008-04-06 13:29:52 följande:
    [/citat]

Ja helt klart =) hehe
    Raiijssan skrev 2008-04-06 13:30:54 följande:
    [citat]
    tro mig jag har tjatat:) Sandra Örebro skrev 2008-04-06 13:29:52 följande:
    Hmm, vad säger han då? Ska vi snacka alla tre på msn kanske? Är ju lite roligare kanske ?
  • Lucky Little Me

msn vore kul, har dock bara min gamla fjortis-mail :-P men jag tar å skickar den som mail till dej

• Brooke

Lucky Little Me det spelar väl ändå ingen roll va du heter eller inte *hihi*

• Brooke

Spelar ingen roll om du är 87a eller 88a.. Alla unga mammor är välkomna =)

Svar på tråden Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?