• snuttan24

Vad är detta?!!

Jag är nästinntill panikslagen just nu. skulle haft min mens i måndags och den har inte kommit. Har inga vanliga menssymptom heller, jag brukar ha jätteont i brösten och gå upp i vikt för jag samlar på mig vätska. Men inget av detta har jag,tvärtom så har jag nog gått ner lite och har ett jävla humör. Men jag har tagit gravtest 3 ggr senast idag och det är neg, har inga gravsymptom heller direkt kanske att jag mått väldigt illa imellanåt men jag har inget annat man kan gå på. jag har redan haft en ordetlig mens efter en ivf så nu fattar jag inget, om det är så att mensen går baklänges eller vad!!
    väldigt tacksam för svar.

• Svar på tråden Vad är detta?!!
  • snuttan24

ingen som kan hjälpa mig

• majsalotta

Har du nyligen gjort IVF? Efter en sådan behandlign kan både ägglossningar och mens strula en del och komma tidigt eller sent. Jag blödde i nästan två veckor efter vårt senaste IVF och har nu testat med LH stickor i snart en vecka utan att få omslag. Antingen får jag ingen ägglossning denna cykel eller så är det sen. Därför gissar jag att även min mens kommer att vara minst en vecka sen.
    Du skall se att din mens kommer inom en vecka - om inte kan du väl kontakta din IVF klinik och höra om det är vanligt att mensen strular så mycket efter en IVF.

• snuttan24

tack majsalotta
    du hade rätt den kom igår en vecka sen så nu får jag hoppas att ägglossningen kommer igång
    kram

Svar på tråden Vad är detta?!!