• fealin

Spontant gravid efter 28 försök!!!!! Det finns hopp!

Jag har precis plussat efter 28 försök!! Helt på egen hand utan hormoner eller annat!

Ville bara ge er alla lite hopp om att det kan ta längre tid för en del men GE INTE UPP!!!

• Svar på tråden Spontant gravid efter 28 försök!!!!! Det finns hopp!
  • Prisssan

Underbart att läsa.Glad

Grattis

Känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig, som följer mig vart jag än går.
  • Sencha

Grattis!

Son född 2004; BF 11 juli
  • dallas

GRATTIS!!!

man blir lika glad varje gång man hör sånt här! Hoppet får mera hopp

Inväntar V.15...
  • fealin

Tack för alla grattis!!
    Violett viol: Vi har redan gjort alla utredningar man kan tänka sig och provat diverse behandlingar men utan nytta. Nu när vi hade gett upp och ställt oss i ivf kö (1.5-2 år väntetid) hände det minsann.....med mys EN gång på hela månaden!

Lycka till alla ni som väntar!

• drömmer om ett barn
    Svar på #10
    Bara ett försök på hela månaden? Vilken lycka att just det skulle resultera i en liten bebis! Hoppas allt går bra.
  • FamMel

Ett stort Grattis!!!

Härligt att läsa en sån story Har själv försökt 25 gånger utan reslutat, nu väntar IVF.

• Wahlma
    helt otroligt!!! grattis!!! vi har just gjort ett isci men som blev ett missfall efter ngr veckor, vi ska försöka på egen hand o det lyckas ju tydligen!!!!!
  • Nericia
    fealin skrev 2008-04-08 08:53:23 följande:
    Tack för alla grattis!!Violett viol: Vi har redan gjort alla utredningar man kan tänka sig och provat diverse behandlingar men utan nytta. Nu när vi hade gett upp och ställt oss i ivf kö (1.5-2 år väntetid) hände det minsann.....med mys EN gång på hela månaden!Lycka till alla ni som väntar!
    Grattis! du jag tror vi är rätt så lika för vi har oxå gjort utredningar och skulle efter 3 år börja med ivf nu i mars. men i december + jag. när man minst anar det en gång här med, på hela månaden,haha.
    Bf 13 september.
  • fliisan

Grattis..så skönt att läsa att det gick så bra efter så många försök... då får en annan lite hopp oxå =)

• Okara

GRATTIS!
    Ett jättestort grattis till er!
    Samtidigt vill jag dock passa på att uppmana andra att inte vänta så länge. En del av oss kan helt enkelt aldrig bli gravida på egen hand och för varje år som går minskar våra chanserna att bli gravid även med assisterad befruktning.

• fealin

Tack igen för alla gattis.
    Jag håller med Okara om att man ite ska vänta för länge. Men vi som många andra här var färdigutredda. Inga fel! Då blri man ju frustrerad när ingenting händer på flera år!
    Om det finns en orsak till att man inte blir gravid går det ju i nästan alla fall att få hjälp att åtgärda det.

Jag är glad om jag har gett er andra "långkörare" lite hopp. Man får helt enkelt inte ge upp!

kram till er alla!

Svar på tråden Spontant gravid efter 28 försök!!!!! Det finns hopp!