Spontant gravid efter 28 försök!!!!! Det finns hopp!
Jag har precis plussat efter 28 försök!! Helt på egen hand utan hormoner eller annat!
Ville bara ge er alla lite hopp om att det kan ta längre tid för en del men GE INTE UPP!!!
Jag har precis plussat efter 28 försök!! Helt på egen hand utan hormoner eller annat!
Ville bara ge er alla lite hopp om att det kan ta längre tid för en del men GE INTE UPP!!!
Underbart att läsa.
Grattis
Grattis!
Grattis
Grattis! Ibland tar det "bara" tid,men värt det i slutändan. Du inger mig hopp!
GRATTIS!!!
man blir lika glad varje gång man hör sånt här! Hoppet får mera hopp
Härligt!!!
GRATTIS!!!
grattis=)
Grattis! Då finns det kanske hopp även för mig som inte velat/vågat gå till läkaren. Lycka till med allt!
Stort grattis!
Tack för alla grattis!!
Violett viol: Vi har redan gjort alla utredningar man kan tänka sig och provat diverse behandlingar men utan nytta. Nu när vi hade gett upp och ställt oss i ivf kö (1.5-2 år väntetid) hände det minsann.....med mys EN gång på hela månaden!
Lycka till alla ni som väntar!
Grattis! =) då fortsätter jag hoppas..o mysa såklart! =)
Ett stort Grattis!!!
Härligt att läsa en sån story Har själv försökt 25 gånger utan reslutat, nu väntar IVF.
Stort grattis!
Grattis..så skönt att läsa att det gick så bra efter så många försök... då får en annan lite hopp oxå =)
GRATTIS!
Ett jättestort grattis till er!
Samtidigt vill jag dock passa på att uppmana andra att inte vänta så länge. En del av oss kan helt enkelt aldrig bli gravida på egen hand och för varje år som går minskar våra chanserna att bli gravid även med assisterad befruktning.
Tack igen för alla gattis.
Jag håller med Okara om att man ite ska vänta för länge. Men vi som många andra här var färdigutredda. Inga fel! Då blri man ju frustrerad när ingenting händer på flera år!
Om det finns en orsak till att man inte blir gravid går det ju i nästan alla fall att få hjälp att åtgärda det.
Jag är glad om jag har gett er andra "långkörare" lite hopp. Man får helt enkelt inte ge upp!
kram till er alla!