• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-31 13:06
    Ny behandlingslista startad!
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6
  • Odetta

Tack bubblan för länken till nya tråden!

Och TACK "Cia o Krabaten" och "Eva X" för eran input om självmedicinering! Jag vet ju att det alltid är bättre att rådfråga en läkare, men finns det något man kan göra själv under tiden så vill man ju gärna göra det. *kram*

Hur har helgen varit hittils för er alla andra?

*önskar er en trevlig söndag allihopa*

• Cia o krabaten

Anmäler mig

Bra att du tar tag i saker bubblan!

Odd: Vi harvarit i trädgården för första gången den här säsongen och grejat och donat! Mest M, men ändå
    Skönt att komma igång lite efter vintern med det!

• fruZ

Ny fin tråd!

Och ute är det våååår!!! Synd bara att jag ska åka och jobba nu... Får hoppas på en lugn natt så kan jag sitta och slösurfa...

• Odetta

Visst är det underbart med lite vår! Vet ni, jag såg faktiskt en fjärill idag...en sån där fin gul en!!! Snacka om sommarkänsla 

• Cia o krabaten

Odd: Ljus fjäril först om våren=fin sommar

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: nej, Dr Röbäck på Carolinamottagningen.
    Han kollar med Vul utan att knorra och jag fick komma så ofta jag ville och tom med kort varsel pga min historia, så kunde han klämma in mig på en rast!
    Han tar iofs lite lättare på detta med mf, men är bra iaf om man kan skaka av sig lite av det han menar. INte otrevlig alls, bara att han tar lite lättare på saker.
    Ligger nere vid ån nedanför stadsbiblioteket.

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: tack, ska ha honom i åtanke när jag blir gavid nästa gång.Skönt att du fick komma när du ville, på kk får man ju knappt komma fast man blivit lovad..

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: Nej dit fick man tränga in sig och fick dåligt bemötande.
    Denna går på frikort så det kostar lika som ackis.
    Dock kan det vara 2-3v väntetid i början, så ring direkt vid pplus och fortsätt sen boka in besök är mitt tips.

Ang Kk så fick de skriva in i min journal vid "utredningen" att jag skulle få göra ett Vul v7-8 pga min historia.
    Hur låter det? TAt de måste skriva in det för att man ska få komma utan att det är urakut typ!
    Jag åkte aldrig dit utan tog mina besök på Carolina.

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: Dom skrev i moin journal med att jag skulle få komma på tidig vul men trots det så fick jag ringa flera gånger och tjata mig till att få komma dit.Dit går jag absolut inte igen om jag inte verkligen måste.. Sååå dåligt bemötande där.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6