• Anonym (bögen)

Kan man vara bög om man är tjej??

är dte normalt att tända på bögsex om man är tjej? Blir jätteupphetsad av sånt. Brukar tänka att jag är kille och har se med en annan kille...Tittar på bögporr å läser om det.

• Svar på tråden Kan man vara bög om man är tjej??
  • Suri

Om du är tjej och tänder på killar så kallas det för heterosexuell.

• Anonym (bögen)

hahah ja men jag menar ju att jag fantiserar att jag e en kille själv som har sex med en annan kille...

• sunt liv

mm fantasi kan ju bero på massor av saker de är ju svårt att säga om de är normalt eller inte ! de kan ju vara en nyfikenhet hur de skulle vara å vara kille när man har sex tex. du kanske tänder på bög sex för dom är fler en en kille å du kanske skulle vilja vara där fniss kanske. normal är ju svårt å säga om de är eller inte . för dig är de ju normalt annars hade du ju inte tänt på de ! de är vad ja tror .

• Suri

Det är ju ganska vanligt att killar tänder på lesbisk sex. Räknas som helt normalt. Så jag skulle vilja påstå att du är helt normal du med.

• sunt liv

ja fast en kille fanteserar ju om att de två tjejer inte va en tjej

Suri skrev 2008-03-28 17:14:43 följande:
    Det är ju ganska vanligt att killar tänder på lesbisk sex. Räknas som helt normalt. Så jag skulle vilja påstå att du är helt normal du med.
  • Anonym (1)

Är anonym för min väninnas skull (vill inte outa henne ). Min väninna har sedan tidiga tonår tyckt att bögsex är det sexigaste som finns. Hon ser hellre en bögporrfilm än en vanlig porris. Som tur väl är så är hennes man bisexuell så han har inget emot det

• Suri
    sunt liv skrev 2008-03-28 17:17:14 följande:
    ja fast en kille fanteserar ju om att de två tjejer inte va en tjej
    Vad menar du nu?
  • sunt liv

jo ts fantaserar ju om att vara en kille i den sexakten typ när en kille vill se 2 lesbiska så vill han ju se dom inte vara en tjej å vara med

Suri skrev 2008-03-28 17:31:41 följande:
    Vad menar du nu?
  • Conny homopappan

vem fan vill inte va bög killsex e ju så underbart hehehe

• Anonym

Anonym (bögen) skrev 2008-03-28 17:01:27 följande:

är dte normalt att tända på bögsex om man är tjej? Blir jätteupphetsad av sånt. Brukar tänka att jag är kille och har se med en annan kille...Tittar på bögporr å läser om det.
    Jag har oxå en sån tråd....den heter Kvinnlig bög? Hihihi visste väl att vi var flera =) Visst e det underbart!!!!!!
  • josefinooo

då är du väl trans eller vad man säger som vill va kille och bög tända på killar :)

• Anonym (tycker)

Ingen aning om hur pass (o)normalt det är. Lesbiska tjejer tänder nog inte på det i varje fall.

Själv tänder jag (kille) på lesbiskt sex. Så underbart vackert att se två kvinnor intimt hålla på med varandra och bli som ett. Det ser så rent, fint och mjukt på något sätt. Att på riktigt nära håll se hur de tungkysser varandra med mycket saliv och salivtrådar emellan är ljuvligt, samt när de smeker varandra, njuter och ger sköna orgasmer med tunga eller händer.

Två skäggiga män som bonkar på varandra ser bara brutalt snuskigt och orent ut, inte trevligt alls och absolut inte vackert.

Då är det mycket lättare att leva sig in i situationen när fina kvinnor har en himmelsk herdestund med varandra.

• Anonym (rodnar)

Jo, lesbiska tjejer kan visst tända på det...
    *går och gömmer mig i ett hörn, men vet att jag inte är ensam*

Jag tror att det handlar mycket om att komma bort från sig själv. Man är inte kille, och har då inga egna osäkerheter som kommer emellan, och för min del så är ju den andre killen inte någon jag vill dejta/ha sex med, så det är helt utanför mig som person och jag kan bara se de två och deras kärlek till varandra. Utan att tänka på mig själv. Det blir mer sex/kärlek i princip, i sin renaste form, utan att ha något att göra med mitt liv. (Sedan ogillar jag att se, läser hellre.)

Om du sedan önskar att du VAR en kille för att kunna ha killsex, då kan man ju börja fundera över könsidentitet och hur du känner i ditt liv i övrigt som tjej, men om du bara har en fantasi, en slags fetisch, då är det ju hur "normalt" som helst. Som sagt, det är mer regel än undantag att killar tänder på lesbiska tjejer, så varför inte tvärtom?

Svar på tråden Kan man vara bög om man är tjej??