• aprillen

studentdags

Hej, mottar mycket tacksamt presenttips inför sonens student!

• Svar på tråden studentdags
  • sladdis på G

*puffar*, eftersom jag är i samma situation........ hoppas att det inte gör nåt TS(?)

Flört

• Maskot

vår granne fick ett fallskärmshopp när han tog studenten förra året. En rolig och häftig pressent som uppskattades högt!

• aprillen

Mmm fallskärmshopp...nej, det är nog inte MIN grej.
    Tips jag fått: smycken,data, servis, pengar. Men det känns inte så kul. Nån mer?

• HannaHYLK

Jag fick en bil. En som mamma och pappa ändå ville bli av med förvisso, och som bara hade kostat 5000 kr när de köpte den. Det var en bra present tyckte jag.

Min syster fick en del av bostadsrätten hon redan köpt betald... Antagligen en väldigt liten del med tanke på vad min bil kostade. =)

• Mumfy  1
    sladdis på G skrev 2008-03-29 17:32:01 följande:
    *puffar*, eftersom jag är i samma situation........ hoppas att det inte gör nåt TS(?)
    Vill också gärna vara med här
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • annsve

Bidrag till körkortet - t ex uppkörningen.
    Bidrag till en belöningsresa för allt pluggande.

• piixelslyna

Jag en fick en kamera!

• jagvillintehaenförbannadsignatur

Jag fick en klapp på axeln, men det var nog för mig.
    Men å andra sidan så skämde inte mina föräldrar bort mig heller med en massa lyxgrejjer.

• sladdis på G
    jagvillintehaenförbannadsignatur skrev 2008-04-22 10:28:47 följande:
    Jag fick en klapp på axeln, men det var nog för mig.Men å andra sidan så skämde inte mina föräldrar bort mig heller med en massa lyxgrejjer.
    Själv fick jag inte ens en klapp på axeln, (inte heller bortskämd - *tyvärr*). Troligtvis därför som iaf. jag vill göra dagen mer minnesvärd för sonen.

Funderar på att ge sonen en tatuering, (eftersom han vill ha en). Låter det vettigt???
  • litenprick

Ärligt... min dotters student gör mig sååå trött och står mig redan upp i halsen. Allt som ska ordnas fixas o donas. Balen ska vi inte tala om...

Pust pust och trötter är man redan av de sömnlösa nätterna.

tur är vill inte min dotter ha något... men jag har funnit en intressant bok som hon ska få av mig, som passar henne. Så mitt tips är: ge något som betyder något... personligt!

• Mini Pantern

Är lite i samma sits fast min son har önskat sig en GPS eller en digitalkamera.

Har annars tänkt på presentkort på kläder,en Ålandsresa, grejer till hans bil ja det är vad jag kommit på hittills

Mamma till de 5 underbaraste ungarna
  • Pansarhamster

Tatueringen är en bra grej, tycker jag. Men ge honom ett presentkort så han kan välja motiv själv

Min morfar betalade en tatuering till mig i 18-årspresent. Jag är fortfsarande jätteglad över den och kommer ha med mig den som minne av honom hela livet!

Och en grej till, BUUUH för förslaget om servisen! Det är nog det tråkigaste som finns. Speciellt till en 18-19årig kille!

• williewillie

vi köpte ett presentkort på massage till brorssonen, jag gillar upplevelsepresenter!

Svar på tråden studentdags