• fille

äggdonation

makima 44år: IVF i Danmark.1:a ÄD på IVI-kliniken i Madrid under våren/sommaren
    Chris06:ÄD med FET. Planerat till den 28/4 i Ryssland (Ava-Peter.
    Isisisis 43 år.1 ÄD 1 IVF innan.Datum 22 april.
    Ceciliastockholm: 1 ÄD i Helsingfors kring den 14 april.
    Ninnie 65.På gång till AVA kliniken i Riga.Under våren.
    Birgithe 40 år. 8:de ED, Ava-Peter (Forsamtale/undersøkelse 31/3)
    Nuet: 3 ÄD, undersökningar i april därefter nya försök
    Raspberry81: 2 ÄD i Maj, AVA Riga
    fille: första besöket Ava-Peter 28/4!, tidigare 3st IVF i Danmark

Pausar:
    Solis65: 3 IVF, 2 FET Nu blir det ÄD, planerat till hösten i Tjeckien

Ruvare:
    Dimmoriskyn: 40 år,ÄD 18:e mars StPetersburg (3:e försöket)

• Svar på tråden äggdonation
  • makima

Hur kan det vara att du startar ny tråd med ÄD-listan från tråden "de som gör ÄD ute i europa" ?

makima

• fille

Hej!
    Sorry...jag är ny här gjorde visst fel..Jag skulle bara lägga till mig till tråden ÄD ute i Europa!

• fille

alltså inkludera mig till ni övriga!

• isisisis

Jag lade in inlägget i den andra tråden Fille!

Men du fixade ju början rätt iaf!

Kul du vill vara med

• fille

Åh, tack så mycket för hjälpen isisisis! Och tack ninnie65. Vad spännade det ska bli att vara med här!
    Förresten ni ser väl lets dance?!... den börjar strax, får ej missa finalen!
    Kram på er alla

• Mijo1

Hej! Jag är inte så hemma här på familjeliv och har inte riktigt än koll hur det funkar med trådar och hur man hittar. Hursom helst är jag intrsserad av ÄD och varit i kontakt med en klinik i Polen Invicta. Hört att det ska finnas fler kliniker och vill gärna få namn på andra kliniker.

Lite lätt förvirrad..
    Mijo

• isisisis
    Mijo1 skrev 2008-03-31 20:22:07 följande:
    Hej! Jag är inte så hemma här på familjeliv och har inte riktigt än koll hur det funkar med trådar och hur man hittar. Hursom helst är jag intrsserad av ÄD och varit i kontakt med en klinik i Polen Invicta. Hört att det ska finnas fler kliniker och vill gärna få namn på andra kliniker. Lite lätt förvirrad..Mijo
    Jag skulle inte råda dig att ta Invicta,om du inte vill vänta i månader utan att de svarar på brev.
    Det finns bättre alternativ.
    De verkar inte ha några donatorer.

Vaisingumocentras i Lithauen är ett alternativ.
    AVA i St Petersburg
    Clinic Elite i Estland
    Sen kan du googla själv på "IVF och stad" tex IVF Athen...

Så får du upp hemsidor du kan kontakta.

Barcelona,Madrid,Riga,etc...
  • Mijo1

Tack för tipsen! Ja det verkar finnas massor, det gäller bara att leta. Jag kollade Elite och där står det mycket info på sidan, de verkar bra, men de är dyra. Om det lyckas är det förståss inte dyrt, men som jag förstått kan man få göra många gånger innan man lyckas. Sökte och hittade på Tjeckien Gyncentrum Ostrava, vet dock inte om de har äggdonation, har mailat de nu.

Ha det bra!

• ninnie65

Mijo1: Kom över till ÄD-tråden för oss som är runt i Europa istället. Är själv på G i Riga.

Svar på tråden äggdonation