Varför blir det hål i trosorna efter jag tvättat??
Alla trosor jag har, har snart hål just i mitten på trosan.
Varför blir det så här?
Alla trosor jag har, har snart hål just i mitten på trosan.
Varför blir det så här?
Är det inte mitt å trosan larmet sitter med en tjock nål i butiken? Beror kanske på det...
själv har jag bara billiga trosor som inte varit larmade
Där flytingar kommer?
Är det samma märke på trosorna som får hål? Är ute efter om det är något fel från trostillverkaren.
Det är alla trosor, från alla olika märken. Inga trosor med larm dock. Men ja, där flytningarna kommer. Fräts det sönder eller vad?
Ditt underlivs ph-värde kanske inte är kompatibelt med ph-värdet på tvättmedlet så att en kemisk reaktion sker?
Precis, jag tor det gör det!
Har en polare som har samma problem!
En del karlar har juh problem att det blir tunnare tyg där bak! :O
Oj. Det lät inget vidare..
Alltså inte så mycket att göra åt eller går det om man byter tvättmedel?
Det måste vara att dina flytningar utsöndrar en så stark amoniaksyra att det går hål på tyg. Har du haft några problem med dina byxor också?
Trosskydd, trosskydd, trosskydd!
Näe det här började jag märka nu när jag blev gravid för 3, 4 månader sen.. Så det hänger nog ihop.
Då har jag löst det problemet
Har hört att det beror på att musen är en gnagare
Eva37:
Kan även ha att göra med hur du "drar ner" trosorna när du ska gå på toaletten. Om du grabbar tag med ena handen och tummen i mitten av trosan så slits det nog mer och blir hål.
Så bra att nån mer har detta problem.
Jag själv har fått detta problem sen jag flytta till ett nytt hus förra sommaren. Trosorna har börjat gå sönder en efter en, o vissa av trosorna har varit med länge utan tecken på att tyget tunnare ut o går sönder.
Har börjat tvätta utan sköljmedel, tar det sönder trosorna? Tvättmedel kan jag inte minnas att jag ändrat. Är det fel på vattnet? Har min mus börjat utsöndra nått helt plötsligt?