Blir så trött
Man vet att det inte går att bli gravid och ändå blir besvikelsen större och större för varenda j-a månad som går och besvikelsen kommer som ett brev på posten.
F-n vad jag är less idag rent ut sagt.
Man vet att det inte går att bli gravid och ändå blir besvikelsen större och större för varenda j-a månad som går och besvikelsen kommer som ett brev på posten.
F-n vad jag är less idag rent ut sagt.
Stackare...lider med dig.
Vet den känslan!
Men har ni varit på utredning och fått veta att det är något fel eller tror du att ni inte kan bli gravida för att det inte tagit sig än?
Man måste få tillåta sig att vara less och deppa imellanåt. Annars orkan man inte komma igen och ta nya tag och försöka igen. Vi kämpade också på, men valde att utredas och fick veta att det var "fel" och har nu precis påbörjat ICSI.
Kom ihåg att det finns hjälp att få, men vet att det kan kännas grymt hopplöst ändå...
Jag har endometrios och har av och till försökt med detta att bli gravid i över tolv år. Mannen och jag bråkar jämt och allt är faktiskt rent ut sagt skit idag. Men underbart att man kan få gnälla och tycka synd om sig själv och att andra bryr sig om. KRAM på er