• Caroline85

Ni som blev föräldrar i riktigt unga år hur ser ert liv ut idag?

Som rubriken lyder.

En fråga till alla er som fått barn unga, hur ser ert liv ut idag?

Är ni tillsammans med den andra föräldern?
    Karriär?
    Vänner?
    Ekonomi?

Tacksam för alla svar.

• Svar på tråden Ni som blev föräldrar i riktigt unga år hur ser ert liv ut idag?
  • UngMorsa

Jag var 16 när sonen föddes.
    Nej jag och hans pappa lever inte tillsamman men jag har sambo sedan 2 år tillbaka.
    Jag har mina riktigt vänner kvar, dom som inte kunde förstå att mitt liv inte kunde se ut som det gjorde tidigare finns inte kvar längre.
    Jag har bra ekonomi och tjänar ca 19500:-/mån.
    Du kan se mig ikväll på TV4 nyheterna kl 19 och kl 22. Är med i ett reportage där om just unga föräldrar.-)

• varfördåför

var kasnke inte jätte ung, beror på väm man frågar, hade iaf jusst precis fyllt 20 då jag fick första.

jag är inte tillsammans med hans pappa längre, men har en ny karl och två barn till.

jag ahr kvar alla mna gamla vänner, + att jag träffat många nya genom tex öppnaförskolan.

jag känar inte värsting mycke, men har iaf ut över 10 000 då jag jobbar 75% men vi klarar oss bra ändå pga att han känar bra

har inte gjort karriär, jag trivs bra på mitt jobb utan krav på utbildning och utan möjlighet till att bli något högre innom företaget

• Bellanros

Jag var 19 när jag blev gravid med min son och 20 när han föddes.
    Jag är inte tilsammans med hans pappa.
    Men har träffat en ny som jag nu snart har 2 barn med.
    Jag jobbar som barnskötare.
    Jag har vänner.
    Jag har en bra ekonomi.
    Visst var det tufft i början men min son är underbar.
    Och jag skulle alldrig ångra honom.Barn ger en så mycket glädje.
    Nu är jag snart 29 år och min son är snart 9 år.

• MammaAmy
    hej...jag blev tilsammans (gifte mig enligt vår tradition)
    med min sambo vid 16 årsåldern..han var 21
    idag är vi fortfarande tillsammans, har ett jättefint förhållande..
    jag är 20 och han 25...

vi har 2 söner, Leo 2 år och Teo 2 månader!

han jobbar och jag ska plugga inom samhäll/psykologi när Teo börjar på dagis ....

=0)
  • Sapho

Jag var 19år när jag fick Teo, gick precis ut gymnasiet. Jag är tillsammans med pappan och vi har nyss fått vårt andra barn. Jag studerar till sjuksköterska och sambon jobbar. Vi bor i en bostadsrätt och funderar på att flytta till större.

• Små Hjärtan

Jag var 19 när min äldsta son föddes.
    Är snart 25 år och har 3 barn med samma man och är gifta. Gifte oss innan vår äldsta föddes.

Är arbetslös och mammaledig.
    Måste vara hemma i ett par år till.

Stolt mamma till Julius 02 Neo 05 och hjärtebarnet Trinity 07
  • Tina och Fredrik

jag fick min dotter när jag va 21 och sen fick jag killarna när jag va 23 & 25. vi har varit gifta i 4 år och tillsammans i 7.
    jag har samma jobb som jag fick efter gymnasiet men är även utbildad spa-terapeut.
    tyvär så har jag inte så många vänner kvar men har några nära iallafall!
    ekonomin är hyfsad vi bor i ett radhus med 6 rum å kök så man kan inte klaga.

• Små Hjärtan

Glömde skriva att vännerna innan jag fick barn finns inte kvar längre.

Stolt mamma till Julius 02 Neo 05 och hjärtebarnet Trinity 07
  • Tiiina86

Jag var 15år när jag vart gravid och han fylla 16 när jag fick henne, idag är jag 21 och dottern fyller 5år i maj.

Är ni tillsammans med den andra föräldern? Nej, han lämnade mig redan under graviditeten så har varit ensamstående hela tiden, men är tillsammans med min pojkvänn sen lite mer än 3år tillbaka och vi är förlovade men bor dock inte tillsammans än.

Karriär?
    Har utbildat mig till barnskötare, jobbar på en förskola här där jag bor

Vänner? Har kvar mina barndoms vänner + lite nya som jag fått på ungmamma grupper

Ekonomi? det är väll alltid lite tajt när man är helt själv, en inkomst på alla utgifter men det går runt och vi klarar oss bra

Svar på tråden Ni som blev föräldrar i riktigt unga år hur ser ert liv ut idag?