Unga blivande/längtande mammor/tjejer i Örebro
Finns det några Unga blivande eller längtande mammor, Eller tjejer som har längtan som jag av att få barn. Helst i Örebro men andra län går oxå bra men helst i Örebro län.
Finns det några Unga blivande eller längtande mammor, Eller tjejer som har längtan som jag av att få barn. Helst i Örebro men andra län går oxå bra men helst i Örebro län.
hej.. ja är varken blivande eller längtande mamma men ja vet vad det innebär att verkligen längta efter barn har velat ha barn sen ja var fjorton är nu 20 och fick en dotter för ca fem veckor sedan=) ja bor i Nora och heter också Sandra;) men du kanske har lust och prata lite iaf!?
Ja klart jag vill, jag ville få fram de som är mammor oxå(som fått barn) men fick aldrig fram det i texten iaf =/ konstigt nog :/ hmm men klart jag vill snacka :P
oki va bra vad gör du annars då förutom och längtar efter att bli mamma? sj så är ja ju mammaledig så ja har fullt upp dygnet runt!! tänkte försöka börja plugga sen!!
Hej
Har en dotter redan på 1½år och väntar nr2 nu till början av september om uträkning från sista mensen stämmer
Bor i Hallsberg så inte i Örebro men inte så långt bort heller
Det är väl inte så långt till Hallsberg..
Mm jag bor typ 2 mil ifrån öRebro =) hehe
Stora Mellösa hållet =)
är inte blivande, men har 2 söner, varav en som ja fick för snart 2 månader sen