• Svar på tråden Blev inte gravid efter 1:a pergokuren
  • optimist

jag har haft ett utomkvedshavandeskap, gjort 4 pergotimekurer, 2 IVF, försökt få barn i totalt 4 år.... Läkarna säger att det ingen fel på nån av oss... jag har testat alla "kurer" som rekommenderas, och än så länge är jag barnlös =/

• LindaBell

Vi har försäkt i 2,5 år. Ätit ca 7 Pergo-kurer, testat inj Pregnyyl 3 ggr, och genomgår nu första IVF, ruvar. Lycka till!

• MY ONLY WHISH

vi har fösökt få barn i 7 år har gjort 3 ivf var av 2 graviditeter som slutade i missfall 7 pergotimekurer varav 1 gravidietet som sluatde i missfall en spontan gravidietet som också slutade i missfall har gjort alla utredningar finns inget fel på oss och ingen förklaring till varför jag får missfall! tänker nu prova akupunktur någon som gjort det?

• bollanmollan

har oxå ätit min första pergokur , men gyn såg inget så jag ska börja äta dubbelkur nästa vecka, inge kul alls mådde dåligt av tabletterna.

• Monis 78

Hej Optimist...
    Vi e precis is amma sitts du å jag..kan ju kännas skönt att det e fler...finns ju många här men du å jag har gjort precis samma saker...men vi får kämpa på....Kram till dig å alla ni andra!
    Håller på me pergo nu..å hoppas på det bästa denna månaden..usch för denna väntan

• skrattigtjej

jag fic ägglosnig av förtsa kuren pergo men ingenting ingen bebbis

andra enkel inget ägg alls som mognade

tredje kuren dubbel kur inget ägg alls

nu kontrast rönken som visar ev blockeringar i båda äggledarna :-/
    titthål till hösten

Emmy är en stark kvinna
  • JanuariBaby

Min första behandling med Pergo fungerade inte = stora deppen. Inför den andra behandligen fick jag ta Puregon (sprutor). Jag är nu i vecka 9+1!

• JanuariBaby

Och jag kan tillägga att vi försökt få barn i 6 år.

• förortstjej

Genomgår nu min fjärde pergokur ingen bebis än =( står nu i kö för ivf inget fel på någon av oss och de såg jätte fint ut när de gjorde kontrast röntgen.....Har försökt i över ett år hade ett MA förra året i maj i V 17..... och då gick det utan problem men nu när man försöker så verkar det vara stopp.

• Min Engla

Har försökt i över 2 år - 7 pergo kurer - enkla som dubbla, spolning av äggledare m.m - men ingen bebis i magen för det! Varför är det så orättvist!

• Blicka

min sjätte pergokur, bör helt klart kunna bli gravid nu, bara oddsen som inte är på vår sida. Andra inseminationen också. Lycka till och ge inte upp Mia!

Svar på tråden Blev inte gravid efter 1:a pergokuren