• Jokern1

Footstar

Det är ett managerspel på nätet som jag tycker att ni ska testa.
    Man är en spelare som sköter sin egen träning och förhandlar om kontrakt. Så det är du som bestämmer över en spelare. Testa spelet jag tror att ni kommer att gilla det. Det är lite anorlunda mot hattrick. För här är du med i ett lag men andra mänskliga spelare och får riktigta ordrar från en mänsklig tränare.

Skaffa ett logg in sen kan ni höra av er till mig på spelet.
    Heter Jokern1

• Svar på tråden Footstar
  • Dryorophus

Jag spelar det och tycker att det är väldigt kul. Väldigt orginelt.

• Zero0

Jag spelar också det, väldigt kul spel.
    Vad heter ni i spelet?

• Dryorophus

John Hörhult. Spelar i NBK

• Jokern1

Joakim Strömnell.
    tränare för Hovsta FF

• Jokern1

Dryorophus: du är ju riktigt duktig ju

• Dryorophus
    Jokern1 skrev 2008-04-02 09:10:31 följande:
    Dryorophus: du är ju riktigt duktig ju
    nja, inte så bra som jag vill va. har ca 85 i skillpoints och har nu fyllt 21. Mitt mål var att komma upp i 100. Är lite sugen att starta om, men jag får se hur jag gör
  • Zero0

Äsch, starta om kan man göra när man är 25 =)

• Dryorophus

Ja, jag har kommit fram till att jag nog skall vara kvar ett tag till

• snel hest

Aldrig testat Footstar, men lirat Hattrick sedan 2002. Som blivande pappa vet jag inte om det är uppskattat av min andra hälft att starta med ytterligare ett managerspel :)

• Dryorophus
    snel hest skrev 2008-04-16 22:36:00 följande:
    Aldrig testat Footstar, men lirat Hattrick sedan 2002. Som blivande pappa vet jag inte om det är uppskattat av min andra hälft att starta med ytterligare ett managerspel :)
    Det är mer ett RPG spel än ett managerspel.
    Visserligen du kan vara manager och då kräver FS lite mer tid, men man kan ha Assisterande manager (Jag är en).
    Annars är man bara själva personen och får träna upp honom och skaffa kontrakt m.m.
    Mycket roligare än HT tycker jag
Svar på tråden Footstar