• Desse

Badskum med mycket Skum , vilket ??

Jag har en son gärna vill ha badskum i badet när han ska bada. Jag har testat lite olika sorter ( De flesta inhandlade på Överskottbolaget ) Men jag tycker att man måste hälla i större delen av flaskan för att det ska bli lite löddrigt allafall. Har ni någon sort att rekommendera som det blir mycket skum av, som räcker ett tag och inte är allt för dyr?

Tacksam för alla svar !

• Svar på tråden Badskum med mycket Skum , vilket ??
  • MiaP

Vi har haft Barnängens badskum. Hur mycket skum som helst. Men då har vi också ett bubbelbadkar (ha,ha) och när man sätter på jetstrålarna så blir det bubblor i hela badrummet!

• Desse

Ni skämtar ! Yes kan man väl ändå inte bada i ?? Fast å andra sidan håller ju vi på och diskar i det hela dagarna. Men njaaaa, som badskum känns det inte så bra!

Vi har ett bubbelbadkar i garaget som inte är på plats ännu, men då kan då med andra ord bli bubbla avGlad

• Schnooglewookiemush
    Desse skrev 2008-03-23 16:02:28 följande:
    Ni skämtar ! Yes kan man väl ändå inte bada i ?? Fast å andra sidan håller ju vi på och diskar i det hela dagarna. Men njaaaa, som badskum känns det inte så bra!Vi har ett bubbelbadkar i garaget som inte är på plats ännu, men då kan då med andra ord bli bubbla av
    Det blir jättemycket skum med Yes. Kanske inte så bra för huden... Men ska det vara skum så ska det.
  • MiaP

Ja då så! När bubbelbadet är installerat så kan du använda vilket skitbubbel som helst. Våra barn försvann i badet första gången vi drog på bubblet och hävde i badskum! Kul!

• eviskurren

Mycket och hållbart bubbel får man av Lushs bubbelbitar. Kostar från 49 kronor styck, men det räcker till flera bad (fem enligt biträdet, minst åtta enligt mig ). Sonen försvann nästan första gången vi provade, nu har jag lärt mig att ha i lite mindre i taget...

Svar på tråden Badskum med mycket Skum , vilket ??