• Mollysmamma20

Unga föräldrar i stockholm?

Letar efter unga föräldrar, själv är jag 20, i stockholm (andra får självklart också skriva) som man kan snacka med på msn och eventuellt fika, promenera med :)

har en dotter på snart 4 månader och ingen av mina vänner har barn så börjar bli ganska segt att gå omkring själv hela dagarna :)

min msn/mail är carin_isaksson@hotmail.com om någon vill adda eller maila :)

• Svar på tråden Unga föräldrar i stockholm?
  • knasen84

hej hej..
    här är en till hyffsat ung mamma..=) snart 24
    har en liten tjej på snart 5 mån o en liten kille på 2 år..

• Marieeeee

whoohoo måste vara min lyckodag.. en ung mamma i samma stad som har ett barn som e lika gammal som min son..heheh

Lägger till dig på msn direkt :)

• Marieeeee
    Marieeeee skrev 2008-03-19 23:55:13 följande:
    whoohoo måste vara min lyckodag.. en ung mamma i samma stad som har ett barn som e lika gammal som min son..hehehLägger till dig på msn direkt :)
    Kanske borde skrivit lite om mej själv oxå...

Är en mamma på 21 år som heter marie och min son heter nicolas och är 4,5 månad.. vi bor i tensta
  • Saaaraa

Jag är 17 år och har en dotter på lite mer än 3 månader. Bor också i Sthlm. Min msn är s.aaraa@hotmail.com .. adda mig gärna!

• Jesssssiicca

Hej hej!

Jag är en tjej på 23 år och väntar på min och sambos första bebis som ska komma den 12 Juli=)

Min msn drakula_tjej@hotmail.com

/Jessica

• Malin Eriksson

Hejhej!
    Jag är 22 år och bor i sthlm och har 2 barn ebba som är född i aug 05 och julia som är född sep 07.

• PennyIIXC

Hej jag är snart 20 år och bor i Haninge (inte långt från själva innerstan alltså).
    Jag har bf 5de aug. om det också skulle kunna vara intressant? :)

Svar på tråden Unga föräldrar i stockholm?