Hur kan det vara så HÄR??
Nu har jag en fråga och jag kan verkligen inte fatt hur det kan vara så här!
Min mens är 5dagar sen, vilket ALDRIG har hänt innan! Visst har den varit en eller två dagar sen men ALDRIG 5dagar.
Eftersom jag och min sambo försöker att bli gravida så har jag GIVETVIS testat med gravstickor X-antal gånger men fått negativt på stickan varje gång!! Vilket skär i hjärtat och trampar och spottar på det lilla hoppet som lyckas tändas de där få sekunderna innan teststrecket kommer fram! Ja hur som helst så är det iaf. så att nu har jag fått yttepytte bruna flytningar nästan osynliga, syns bara svart på pappret, typ sådana som man kan få timmarna innan mensen eller i absolut sista timmarna av mensen.
Vad jag inte fattar är ju då, HUR KAN DET VARA SÅHÄR???? Hur kan teststicka efter teststicka vara negativ och ingen mens!!!! Har tok-regelbunden mens i vanliga fall, kan i princip på timmen säga när jag får mens!! (Äter naturligtvis inte preventivmedel).
Jag fattar verkligen ingenting av detta!! Visserligen tycker jag det är bra att mensen inte kommer men då vill jag ju ha ett PLUS!!!!!!!! Inte bara INGENTING!!!!!!!
Kan min längtan efter en bebbe vara så stark och påverka kroppen så mycket att mensen inte kommer??? Det är väll inte möjligt?
Är jag knäpp eller??? Har jag satt min kropp ur spel?? Har fått för mig att jag har gått och blivit skendräktig eller nått sånt annat trams!!! ;)
/ Längtar08