Receptfria bantningspiller som fungerar?
Någon med erfarenhet av vilka som fungerar och vilka som inte.
Obs vill ej höra om kost, träning osv för det vet jag redan.
Någon med erfarenhet av vilka som fungerar och vilka som inte.
Obs vill ej höra om kost, träning osv för det vet jag redan.
puff
Ellabee, jag testade 9 st preparat när jag skulle gå ner och för mig fungerade bara ett av dem riktigt bra!
Jag kan mejla dig på privat istället, om du vill..?
gärna
Ellabee, då mejlar jag så fort jag bara orkar! =)
Ellabee, du har mejl! =)
tack så mycket
Ellabee:
Hade du tänkt börja med piller eller fråga du bara spontant?
jag vet inte. Funderat på det men känner mig tveksam.
Aha ok! Ta det lungt, stressa inte bara. Du har all tid i världen. Vill du inte eller är tveksam så kör aboslut inte med några piller! =)
Ååå kan en annan åxå få veta hemligheterna??
Har börjat o tänka på mat o diet.. Men som alla andra så e man ju ganska otålig..
Vill ju att det ska gå fort..
känner du till super slim?
Har fått en karta att prova men är rädd att det är farligt
Ellabee
Finns några här på FL som prövar dem men det är inte troligt att dem hjälper dig utan MÅNGA misstänker att dem innehåller efdin, slags drog typ som gör att du helt enkelt tappar allt matkänsla och kan i göra vad du vill utan att bli speciellt trött.
Dock inget som är bekräftat men vad jag hört så håller man på att undersöka innehållet. Men visst kör på du när du ändå har en gratis..
Jag menar efendra.. En liknade drog som ''speedar'' upp dig rejält.
ok men får det verkligen säljas om det innehåller efdin? Trodde de var förbjudet och hon jag fick dem av sa att de var köpta i sverige.
Alltså Ellabee det är totalt omöjligt att veta vad som innehåller i dem eftersom ingen i Sverige har testat dem för att se innehållet utan bara marknadsförts i Sverige av olika återförsäljare.. Det är ganska enkelt som privat person att starta en egen liten verksamhet och marknadsföra de vart som helst för att sälja.
Förpackningen ser mycket konstig ut, står på Kina språk.. Och hemsidan som så många beställt på har massor av stavfel,oseriösa intryck har avgetts från hemsidan.
å andra sidan är inte efendra förbjudet utan det är tillåtet för tränings syfte. Men att tävla med de i blodet är totalt förbjudet.
Jag stoppar såldes aldrig in något i mig om jag inte är 100% säker på vad det innehåller. That it!
aha
men det låter ju lite obehagligt.
Japp! Det tycker jag med. Sedan om man vill testa det är det fritt fram! Ingen stoppar dig.
Finns det ingen här med riktigt mycket erfarenhet av Super-Slim? Som kan förklara vad som innehåller i dem?
Kan ju beträtta om ett annat preparat som fanns på en utav de naturliga drog försäljningssidorna.
Folk som testade det tyckte att det var bra t.o.m effektivare än efedrin.
Men tillslut så kom det fram att det var en variant av amfetamin, fast det framgick inte av innehållsförteckningen.
Så klart det finns risker med att ta preparat som man inte vet vad de innehåller.
En sak som alla måste förstå innan de provra några tabletter. Utan bra mat och motion så kommer ni inte att få speciellt bra resultat.