Någon som vet en bra garnsida (på internet) med billigt garn?
Är så sticksugen, men har inget garn. Letar vilt efter billigt garn. Någon som vet någon sida?
Är så sticksugen, men har inget garn. Letar vilt efter billigt garn. Någon som vet någon sida?
det vill jag åxå veta
Ingen som vet?
Det vill jag oxå veta nu när nån annan frågar....
Här finns en jag har handlat ifrån: www.syochsytt.se/
Men det måste finnas fler sidor!!!
Jag vet inte vad som anses billigt när det gäller garn, men jag har sprungit på några sidor när jag sökt på broderigarn... så jag tänkte att jag kan dela med mig av det jag hittat:
www.ejesgarn.se/butik/
www.billigtgarn.se/
www.stickat.nu/
www.starbroderi.se/
www.alexia.nu (riktigt billigt broderigarn för den som är ute efter det, jag hittade för 6,50:-/docka)
www.garntjanst.se vet inte hur billigt det är, men bra garner! har dock bara handlat i butiken, super trevlig personal! annars måste jag tipsa om loppisar och "begangnade" garner, mamma, mormor, farmor.. så har jag fått massor!
www.garnharvan.se www.garnkorgen.se
Kanske inte så billigt, men mycket fint.
Jag vet ingen sida men har åkt till Kinna och handlat billigt garn och billiga tyger. Mycket prisvärt!
Yll o Tyll i Uppsala har massor av garn och webshop!
www.yllotyll.com
Snygga och billiga garner!
www.garnrummet.se
Toppen! Kul att jag hittade den här tråden. Jag som nog *äntligen* fattat hur man virkar :-P
Jag har köpt en hel del garn på tradera, man får söka lite men det mesta går att hitta.
Vartofta brukar jag använda men ska genast kolla alla tips i tråden :)
Hej Josephine,
Titta forbi www.hobbii.se - Vi har massor av billigt garn till båda stickning och virkning. Och vi levererar blixtsnabbt på 1-3 dagar
Hör gärna av dig om jag kan hjälpa till med något!
Många kreativa hälsningar,
Nanna från Hobbii.se