• längtan kan va lång

Ett hjärta slogpå VUL!

Idag har jag varit på Vul och sett ett litet hjärta slå, 17 mm stor var fostret, ca dag 8+0. Stor lycka för mig som haft mina tidigare missfall ( fem st) på dag 6+0. Denna gång har jag behandlats med crinone och trombyl.

LYCKA TILL till er alla där ute. Kämpa på!!!

Kram

• Svar på tråden Ett hjärta slogpå VUL!
  • viki

Grattis och lycka till!
    Kram Viki

• strumpan73

Den känslan måste vara obeskrivlig!! Grattis!!

Få se om jag får uppleva samma sak den 19/3 då ska jag på VUL. Jag behandlas med trombyl och progestron efter tre missfall.
    Har du kännt skillnad på den här graviditeten från allra första början?

• StoraD

grattis!! hurra så härligt det måste kännas! lycka till nu!

• Helloween

Graaaaaaaaaaaattis!
    Så underbart att för er. Nu börjar en härlig resa mot bebis. Kram

• Stossan

Grattis till dig! Så underbart! Lycka till i fortsättningen...

Extreme babymaker
  • mirakelhopp

Jag blir så himla glad när jag hör sådana historier!! STort Grattis! Det ger en själv hopp att lyckas någon gång!

• längtan kan va lång

Tack för all omtanke!!!

Strumpan73 jag tyckte faktiskt att jag kände skillnad ganska tidigt. Illamåendet kom ganska snabbt, det har jag inte kännt vid de graviditeter när jag fått missfall, det värkte också mer i brösten tidigare. Lycka till på ditt VUL!!!!

Mår fortfarande väldigt dåligt (dag 9+3) och somnar oftast ca 19.30 på kvällen, just nu har jag dessutom åkt på en riktigt dunderförkylning, vilket inte direkt gör att jag mår bättre. Därför har jag inte riktigt haft ork och energi att besöka denna sidan lika ofta som förr.

LYCKA TILL till er alla!!!!

KRAM

• längtan kan va lång

Tack till er alla!!!

Igår var jag på VUL och såg ett litet foster 5,3 cm den här gången som levde runt och med ett hj'rta som slog precis i lagom takt. Mår fortfarande riktigt dåligt och är jättetrött..

Svar på tråden Ett hjärta slogpå VUL!