• katinka1

Flyttat: (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - fünf¸.•°´¯)

Svensk logik:

Vår tråd (¯`°?.¸ Svenskar i Tyskland - fünf¸.?°´¯) för oss utlandsföräldrar i Tyskland har flyttats till följande ställe:

Medlemsgrupper
    Allmäna (för utlandsföräldrar vore ju helt fel och om vi nu läggs i "Medlemsgrupper" så verkligen "allmäna" och inte "föräldrar")
    Ort/Område

Ni är välkomna dit istället för under Utlandsföräldrar passade vi tydligen inte in längre.

Många hälsningar
    Katinka1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-09 17:53
    Jag försöker lägga in en länk där vi är nu. Hoppas bara det funkar

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m29863778.html

• Svar på tråden Flyttat: (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - fünf¸.•°´¯)
  • Duffy Duck

Hej, har inte hittat traden "Medlemsgrupper/allmäna/Ort/Område".

Har inte hittat nagon rubrik som heter "Ort/Område"

Kan vi inte fortsätta under utlandsföräldrar? Kanske under ett annat tradnamn? Annars hittar väl inga nya "Tyklandssvenskar" hit om traden gömmer sig nagon annanstans. Vad tycker ni?

Duffy

• Hedi

ja under utlandsföräldrar later bra tycker jag

• katinka1

Vi kör nästa tråd här. Tycker ju precis som ni att det hade varit lämpligt att stanna här så folk hittar oss. Vi kan ju bestämma ett täcknamn

Gå in på MEDLEMSGRUPPER/ALLMÄNA (istället för föräldrar) och därunder ORT/OMRÅDE. Då hittar ni oss! Jag vet tyvärr inte hur man länkar, men kan ju be nån annan göra det åt mig.

Katinka1

• cosmos13

Hej,

någon som vet om det finns något liknande som "Mutter-Kind-Turnen" här i Sverige? Allt "barngympa" börjar tidigast med 3 år och de "mamma-barn-gympa" passen på gymmet är för att mamman kan träna och barnet får sitter med. Men inget där barnet rör sig tillsammans med förälder.

• Hedi

Hur är det med Er? det har blivit lite dött här tycker jag. Det kanske är manga som inte har hittat hit ännu...

• katinka1

Ska vi börja från början och kalla det nåt annat?

Svar på tråden Flyttat: (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - fünf¸.•°´¯)