• Jojsie

Doppresent till tjej

kan ni ösa på med tips på doppresent till flicka? även praktiska saker är intressanta typ bärsele mm. jag e tom på förslag själv.
    tacksam för svar snarast!
    ha det fint...

• Svar på tråden Doppresent till tjej
  • Skogshallon

Har föräldrarna kommit med några förslag kanske?
    Dottern fick bland annat en barnservis, sagobok där hon är huvudperson, kläder och mer "klassiska" doppresenter. Tycker själv att sagoboken var kul, rätt ovanligt att få.

Amicus certus in re incerta cernitur
  • Blomman1979

Personliga ting tycker jag är jätte roligt, ex handduk med namn o tryck av en nalle.

• Jojsie

tack för tipsen! det e vi som är föräldrarna ;) Tack igen... fler förslag?

• Skogshallon
    Jojsie skrev 2008-02-26 12:17:41 följande:
    tack för tipsen! det e vi som är föräldrarna ;) Tack igen... fler förslag?
    Haha, jaha. Trodde ni skulle ge bort en doppresent.
    Amicus certus in re incerta cernitur
  • zmulizjanzon

När Tintin döptes fick hon en gåvagn av sin gudmor bl.a. den börjar snart att bli intressant. Vi köpte ett dophalsband till henne med hennes namn på ena sidan och hennes födelsedag på den andra. Jättetufft.

http://www.vildavictoria.com/
    Sök på dop så får du se.

• ladybird fia

Min son fick mätstickor (tre stycken faktiskt, tur att det går att byta!), det tyckte jag var en fin och lite ovanlig present. Annars fick han bl.a sagoböcker, barnservis, barnbestick, mjuk filt, fondsparande och en fotografering hos en fotograf (plus det album vi själva ville ha).

• Anksan

Vår son fick fick barnstol, matstol (tripptrapp), matserviser, barnbestick, ram med fot/handavtryck, personlig sagobok, kläder, böcker, barnkammarboks cd, mjukisdjur,

jag själv har gett smycke, böcker (sgo+sång), snuttisar, egensydd babyfilt+kudde (mkt uppskattad faktiskt).

Har sett sådana där fina tossor/skor riktigt varma och goa eller andra lämpliga

Finns mkt fint. Finns väl en hemsida också... www.doppresent.se
    Där kanske ni kan få tips? =)

• Alvarina

Jag har gett bort en flaska vin, ett bra vin, som han ska spara tills han är 18 år. Då får han göra vad han vill med det, spara längre, dricka eller sälja och tjäna en bra slant.

Svar på tråden Doppresent till tjej