• Susselull

FAN irriterad, någon som vet om vattencysta, övriga råd TACKSAMMA

Vad händer eller? Nu efter min laparoskopi/hysteroskopi cirka 2,5 vecka senare behövde jag åka in igen. Kände att jag hade rätt ont i magen. Hade då fått en vattencysta 5*4 cm ungefär + en mindre. Fick penicillin också mot infektino då jag fått mer eller mindre blödningar illaluktande.
    Har rätt ont och mår lite illa samt allmänt halvdålig.
    Fan jag blir så irriterad på allt, på 1 månad, två skrapningar och + dessa två operationer.
    Vattencystan kan gå tillbaka trodde de, skall in om en månad och få endometriosbehandling med sprutor är det tänkt. Efter det skall jag ta bort en förändring i livmodern troligtvis en gammal graviditet som fastnat rejält som måste bort (ingen av ovanstående operationer tog bort det)

Känner mig lite missmodig, vad fan händer i min kropp? Är det, de två IVF behandlingarna som gjort så här? Blev gravid efter FET förra året som ledde till missfall.

Någon som haft vattencysta, vad har ni fått göra? Andra råd är tacksamma, brukar man må illa? Den sitter mot äggstock och livmoder så det är väl därför...

suck suck OCH suck

Svar på tråden FAN irriterad, någon som vet om vattencysta, övriga råd TACKSAMMA