Pappa i till sommaren i Lycksele
Någon som kanske bor i Lycksele eller ens i närheten som blir pappa till sommaren
Någon som kanske bor i Lycksele eller ens i närheten som blir pappa till sommaren
Skellefteå är väl inte helt nära, men med Norrlandsmått mätt så... :)
ja då är vi i praktiken grannar
Har faktiskt släkt i Lycksele (är till och med född där men flyttade därifrån när jag var nåt år) men det är alldeles för sällan jag är och hälsar på dom.
Förhoppningsvis blir det väl att åka till djurparken nu om några år om inte annat. ;) Det är nåt jag kommer ihåg från när man var liten att det var en riktig höjdare att kika på nallarna och myskoxarna.
Mmm det är väl i stortsett det som lockar folk till lycksele ungefär Fast bor man här så blir det inte allt för ofta man är där och tittar, men det händer när släktingar kommer och hälsar på, måste ju underhålla dom på nå sätt
Annars minns jag en badpark som åtminstone när jag var liten ansågs som bra, den kanske är det fortfarande (jag var aldrig dit)? Och så den gigantiska lappkåtan förstås!
Hoppas allt går bra med "stormagan". Vi ska på extra ultraljud imorrn. Frugan har haft en smula högt blodtryck och de vill kolla så att den växer som den ska. Det är bara försiktighetsåtgärder än så länge, men åtminstone jag blir en smula orolig - de kan ju upptäcka tråkigheter med de där grejorna (och det är ju också därför man gör det så man kan undvika att saker och ting blir värre). Den sparkar då och lever rullan värre för var dag så den får då energi iallafall! Man kanske kan se vad det är för sort nu.... Fast det verkar vara svårt att se så mycket överhuvudtaget på ultraljuden nu när de blivit så stora.
ja dom har kvar ansia badpark, när det är bra väder brukar det vara riktigt mycket folk där. och så kåtan förstås
Jo allt går bra med magen, lever om som värsta fotbollsspelaren där inne. Bra att ni får kolla upp sånt där med blodtryck och sånt. Hoppas det har blivit bättre nu. Frågade förra veckan om gynläkaren kunde se någon snopp på barnen men han sa att han inte vågade säga varken bu eller bä för hon/han låg så konstigt, jaja bara att invänta och se vad som kommer
Ja egentligen vill jag inte veta vad det är för sort förrän det är dags, men syns det tydligt så kan jag nog inte undvika att fråga om de ser vad det är. Sen lär man inte springa och köpa 10-packar med rosa klänningar och måla om barnkammaren rosa ifall de skulle säga att det är en tjej - det verkar ju vara rätt osäkert även för de som jobbar med det. Vi får se på en liten stund!
precis, det är inte allt för lång stund kvar, när är ni beräknade? 10 juni är det dags för oss.
1 vecka innan - 3:e juni - det kan lika gärna kan bli ni som är först. Och ultraljudet gick bra - allt verkar normalt. Men vi vågade inte fråga om kön, hahah! Fast vi säkert skulle fått veta. Det handlar nog mer om att vi inte vill veta riktigt än.
Har ni nåt mer UL inplanerat? Dom ville kika en gång till om en månad för att se att den fortsätter växa som den ska. Alltså det slår då allt annat jag sett på nån TV nån gång...
hehe njea man vill som inte riktigt fråga Ja om 1 månad ungefär ville dom att vi skulle komma in igen, sambon har en cysta som växer på ägg stocken, dom vill väl ha lite koll på den. Dom brukar alltid ta ett varv vid bebisen för att se så den mår bra samtidigt
Ja, riktigt riktigt roligt att se när hon/han sväljer, viftar med armarna, så jäkla coolt