• bellis mam

vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05

Hejsan,jag är då vad man kallar "ung mamma",tror jag;) är 21 år och fick min dotter i juli 05,bor i hagsätra,vi bor själva sen i juni 07 då jag och hennes pappa separerade,skulle vara kul att ha kontakt med andra unga föräldrar med 05:or,kanske träffas,eller bara följas åt i vardagen

Kramar Sara

• Svar på tråden vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05
  • nanaa

jag är 20 och fick en dotter i juni 05.. bor inte i sthlm men har bott en del av tiden i sthlm.. bor just nu i uppsala men de kanske kan räknas in ändå

• bellis mam

jaa självklart;) välkommen!!

• Sabine1989

Jag är 18 och har en son som är född december 05. Vi bor i Vårberg men ska snart flytta (igen,vi trivs inte) Denna gång till Tyresö och tänker nog stanna där ett bra tag ;)

Vad har ni för er om dagarna ?

Sabine, Mamma till Vincent och bebis i magen.

• Carinamamma84

jag fick min dotter 05 7 juni :)
    Väntar mitt handra nu 4 augusti :)

• bellis mam

sabine 1989:,jag jobbar heltid som personlig ass, hämtar dotter på dagis,lagar mat,bollibompa,bada,sova,hehe, så ser nog vardagen för det mesta ut,är ledig en dag i veckan så det e skönt när man e ensam,så får man lite tid för sig själv;) träffar kompisar,fika,promenera,kolla på film,gå ut å dansa,mm är saker jag brukar göra när jag är barnledig, ni då? kramar sara

• bellis mam

carinamamma84 GRATTIS till beben!!!! kramar sara och bella

• Sabine1989

bellis mam: Okej påminner om våran vardag innan vi flyttade, sonen blev av med sin dagisplats då så nu är jag mammaledig och träffar andra mammalediga vänner och deras barn.

Nu ska vi flytta i slutet på april och hoppas på att få en ny dagisplats där så jag kan jobba lite igen innan nästa mammaledighet. Barnledig är jag varannan helg då min son är hos sin pappa vilket jag fortfarande tycker är jobbigt fast det varit så 1år nu. Men när jag är barnledig passar jag på att umgås med vänner, storstäda och sova en del..sånt man inte riktigt hinner med annars.

Är du uppvuxen i Hagsätra?

Kram

• bellis mam

Neej,jag är uppväxt på söder,zinkensdamm närmare bestämt,jag flyttade till hagsätra sommaren 06 men trivs jätte bra där:) såg att du oxå ska ha en bebis;)GRATTIS!!! Vart e du uppväxt? Så barn nr 2 är inte med samma pappa? kram

• nanaa

just nu pluggar jag och dottern går på dagis så efter skolan så äter vi middag, tittar lite på tecknat medan jag dagsstädar, badar och sedan sovdags och då läser jag lite om jag behöver. annars på helgerna brukar jag umgås med min lilla familj, gå ut med kompisar eller mannen. försöka göra något mysigt varje helg jag å mannen... brukar gå å fika på torsdagar då jag slutar tidigt hehe..

Svar på tråden vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05