• LedsnaTess

Någon i sudsvall hudiksvall eller nordanstigs kommun som sitter i samma sits

som jag. Jag och min man har svårt att få barn vi har startat en utredning, å nu letar jag efter jämnlika som bor i dessa områden som känner i gen sig. Tveka inte hör bara av er. hur klarar ni av att kämpa å hålla hoppet uppe?
    Kram

• Svar på tråden Någon i sudsvall hudiksvall eller nordanstigs kommun som sitter i samma sits
  • bebislös i timrå

Joodå lilla vän, jag vet minst tre par till föutom oss som sitter i samma sits som du, jag vet också två par som har varit i IVF svängen pga. denna sits o fått små godingar. Så ge inte upp, snart är det vår tur!

• LedsnaTess

jo jag hoppas de hoppet ger vika emellan åt

• MammatillSimon

hej, jag är en som har problem med att bli gravid!
    Jag och min sambo har försökt i snart 2 år och med 2 missfall bakom oss så har nu KK beslutat att skicka mej på utredning först!
    Ska få göra prover före, efter och under mensen för att se om det är min äl som gör att vi har svårt!
    Jag/vi bor i Sundsvall föressten!

• LedsnaTess

oki gud va jobbigt. jag förstår den press ni känner, det e inte kul. men vad bra att ni har fått starta en utredning nu i alla fall

• MammatillSimon

Ja, det känns bra men ändå spänt, för tänk om de hittar nåt fel.. men min sambo tror inte att det är nåt allvarligt fel eftersom vi kan jue bli gravida, men inte behålla bebisarna!

LedsnaTess skrev 2008-02-21 11:12:07 följande:
    oki gud va jobbigt. jag förstår den press ni känner, det e inte kul. men vad bra att ni har fått starta en utredning nu i alla fall
  • LedsnaTess

jo men det e klart att det blir spänt å så

• bebislös i timrå

Japp, så är det oftast. Pratade med Falun när vi var där sist o undrade hur man skulle göra för att få det att sitta kvar... Jaa sa de att om vi hade något precept på det skulle vi vara mångmiljonärer... Vi kan också bli med barn, men det blir missfall på missfall. Vill inte sitta kvar. Nu ska vi köra vårt tredje o sista IVF o vi hoppas på det, om inte det går. Ja då är det nog kört...

• MammatillSimon

Ok ja vi ska jue ta prover nu och därefter får vi se var nästa steg blir..

bebislös i timrå skrev 2008-02-23 10:17:12 följande:

Japp, så är det oftast. Pratade med Falun när vi var där sist o undrade hur man skulle göra för att få det att sitta kvar... Jaa sa de att om vi hade något precept på det skulle vi vara mångmiljonärer... Vi kan också bli med barn, men det blir missfall på missfall. Vill inte sitta kvar. Nu ska vi köra vårt tredje o sista IVF o vi hoppas på det, om inte det går. Ja då är det nog kört...
  • LedsnaTess

hej va ett par dagar sen jag va inne men har haft fult upp. Nu äntligen har jag fått en tid den 24/4 kl 15.00 får vi äntligen fortsätta vår utrednig. Så hur e de med er da

• MammatillSimon

Jag har varit på sjukhuset idag för att ta mina prover och så tar vi nästa steg efter de svaren som kommer

LedsnaTess skrev 2008-02-27 19:30:48 följande:
    hej va ett par dagar sen jag va inne men har haft fult upp. Nu äntligen har jag fått en tid den 24/4 kl 15.00 får vi äntligen fortsätta vår utrednig. Så hur e de med er da
  • LedsnaTess

Oki gud va skönt jag hoppas att det går bra

• majken81

Lite sent inlägg, men jag bor i Sundsvall, har gått igenom 3 IVF och fortfarande barnlös.
    Om någon har några frågor eller bara vill skriva av sig lite så får ni gärna inboxa mig.

Stora kramar till er alla!!! Och lycka till!!!

• Mollystar

Hej på er.
    Jag bor i Ljusdal, och har gått på utredning i huddik , har nu fått veta att vi måste göra IVT för att kunna få barn. Så nu sitter jag här och väntar på att få en tid skickat till mig för att få komma och prata om hur det blir. Hoppas det är nån kvar i denna tråd ?

Svar på tråden Någon i sudsvall hudiksvall eller nordanstigs kommun som sitter i samma sits