• Saramalia

Vilken Gravid tidning tycker ni bäst om?

Jag skulle vilja prenumerera på en bra Gravid tidning - vilken tycker ni är bäst?

Är gravid för fösta gången och det hade varit så kul med en bra tidning att sitta och drömma sig bort i...

• Svar på tråden Vilken Gravid tidning tycker ni bäst om?
  • Hallonbusken

Tror också som ballong att det är lösnummer som gäller (vad hemskt det hade låtit i ett annat sammanhang ... *s*) men köper jag en gravid-tidning så blir det Vi Föräldrar Gravid!

• Drömmerdrömmar

Man kan visst prenumerera på gravidtidningar, varje gång jag köper entidining så får jag en sån där lapp i tidningen....

• PrickigBallong

ja, men det är nog vi föräldrar de vill att man ska prenumerera på då. Jag köper vi föräldrar gravid och föräldrar och barn gravid. De kommer ut med 6 nr / år, endast lösnummer står det.

• Nadjis

Jag läser inga sånna tidningar den här gången men förra graviditeten läste jag ALLA. Gillade Amelia gravid bäst, men den kommer bara med ett nummer om året tror jag, annars är vi föräldrar gravid bra!

• Hallonbusken

Förresten, på vår MVC finns gratisnummer av Föräldrar & Barns gravidtidning att ta med sig hem. Och smålänning är man ju ...

• Ell

Amelias gravidtidning kommer ut i maj varje år.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mimou

Jag satt just och letade lite på nätet igår vilka gravid-tidningar som finns - jag vill ha alla

Amelia Baby - Kommer 3 mars

Vi Föräldrar Gravid - Kommer 11 mars

Amelia Vänta Barn - Kommer 29 maj

Föräldrar & Barn Gravid - det kom ett nummer den 10 januari, vet inte om det kommer fler?

• måntroll

du kan beställa gamla nummer på nätet oxå,, det gjorde jag

• smurfizen

Tidningen mama går att prenumerera på. De kommer ut med ett nummer varje månad. Jag tycker denna är bra då det är mycket reportage och inte en massa reklam.

• PrickigBallong

men mama är ju inte en gravidtidning.. utan typ en föräldratidning. Men jag håller med om att den är bra.

• anette 81

Jag köpte en ny gravid tidning idag, som heter gravidbibeln

• Mimou

Gravidbibeln har jag också köpt!
    Jag tycker den var jättebra, mycket att läsa

På måndag kommer Amelia Baby, får nog köpa den med, det är ju så kul att sluka allt nu när det är första barnet

• MillionStars

Köpte också gravidbibeln idag

• anette 81

Amelia Baby måste jag oxå köpa

• Mizz Emma

Vi föräldrar - en jättebra tidning.
    Min mamma har en stor hög med sådana tidningar. i och för sej några år gamla men jätteintressanta å titta i :)

Svar på tråden Vilken Gravid tidning tycker ni bäst om?