• Mannehkunda

nån som jobbar på COMVIQ-kundservice?? hjälp!!

mitt abonnemang har just blivit avstängt pga en obetald räkning som är FEL!!! jag ringde och de skulle sätta igång det igen. jag skulle stänga av telefonen och vänta en halvtimme/timme, sen sätta på den igen.
    har gjort det men det funkar ff inte

Funkar det inte om jag sätter på den för idigt? eller är det bara att stänga av och vänta en stund till?
    kundservice e stängt nu

• Svar på tråden nån som jobbar på COMVIQ-kundservice?? hjälp!!
  • Mannehkunda

någon???

life is sweet
  • S u P e R m O r S a N
    Svar på #1
    hej hej
    jag jobbar inte där längre men jag har gjort!! och jag kan säga så här,när dom säger att dom ska sätta på den igen så går ditt ärende ner till en annan avdelning och där tar dom hand om det efter hur mycket tid dom har!! så du kan nog få vänta

men det hoppar nog snart igång ska du se
  • Mannehkunda

ok, så om de säger en timme 21.15, kanske de tar det imorrn alltså??
    fan va irriterande, helt utan förvarning bara så där!

life is sweet
  • Sarge

S u P e R m O r S a N skrev 2008-02-13 22:36:56 följande:

Svar på #1hej hejjag jobbar inte där längre men jag har gjort!! och jag kan säga så här,när dom säger att dom ska sätta på den igen så går ditt ärende ner till en annan avdelning och där tar dom hand om det efter hur mycket tid dom har!! så du kan nog få vänta men det hoppar nog snart igång ska du se
    Lånar tråden lite, sorry!!!
    Du som jobbat på comviq kanske kan svara på en sak.
    Jag har ett kontantnr, där jag skulle vilja ha en samtalsspecifikation, för jag får inte ihop summan jag tankat kontra summan jag uppskattar att jag ringt för.
    Enligt kundtjänst kan dom inte ge ut en spec av säkerhetsskäl säger dom.
    Till saken hör att jag har ALLA papper för att bevisa att det är mitt nummer! Tom inköpskvittot!
    Kan man få hjälp någonstans?
    Tacksam för svar!
  • mamma på vift

Har oxå jobbat på comviq och tyvärr så kan det ta ett tag innan telefonen låses upp igen. De på kundtjänst vet inte hur lång tid det tar då det ska gå igenom systemet och det kan ta en stund, men i morgon borde det vara igång igen.

Ang kontantkortsnr så lämnas samtalsspec inte ut just pga säkerhetsskäl. Spelar ingen roll om du har kvitto osv på att det e ditt nr. Detta är något som de på comviq inte kan hjälpa dig med.

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Mannehkunda

sorry men jobbar de på comviq på kvällar/nätter? eller e de kört nu att få på telefonen?

life is sweet
  • mamma på vift

alltså kundtjänsten är ju stängd men det som ska hända är att upplåsningen ska gå igenom systemet och detta sker 24 timmar om dygnet så den kan komma igång om 5 minuter eller om 5 timmar. Det e inget som man styr över.

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
Svar på tråden nån som jobbar på COMVIQ-kundservice?? hjälp!!