• Dax

Vad tycker ni om namnet Karla?

Ja vad tycker ni om Karla? Vi har tidigare varit inne på Ellen, men tycker det börjar bli så vanligt...

Om det nu skulle bli en pojke, vad passar ihop med Karla??

Tack för ni vill hjälpa oss tycka! :)

• Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Karla?
  • korven72

I mina trakter är det bara ruffa byggkillar som kallas för Karla =)

• FoxyLady

Jag tycker att det ar jattefint. I mina trakter heter inte de ruffa byggkillarna sa iaf

• Dax

Hihi, nä det heter dom inte här heller... Kanske tur jag bor i rätt landskap för att ev döpa en dotter till Karla! ;)

• LyNxQ

Jag har nog inte hört namnet förut (förutom på tuffa killarna), men det kan nog funka! Bara man vänjer sej..
    Kommer att tänka på Snobben

• Majuni

Kallar man killar för Karla?

Tycker iofs inte att det är snyggt på en tjej heller, då tycker jag Ellen är mycket finare!

• javalady

Karla (eller Carla om man så vill) för tankarna till västkusten för mig.

• HannahE

Pröva och stava namnet Carla.
    Då blir det finare tycker jag, och lite tjejigare.

• Sarisen82

Tycker Karla är jättefint! Var i Sverige kallas "tuffa killar" för det? *nyfiken*

Vet flera som heter Karla och de är i 75-90 års ålder (Skåne och Sthlm), dags att namnet kommer tillbaka tycker jag :)

• Anonym (A)

Jag tycker faktiskt att det är ett fint namn. Har börjat gilla det mer och mer. 

• Zamboni

Pluras brorsa (i bandet Eldkvarn) tänker jag på direkt! Han heter (eller kallas) Karla!

• Goneril

Tänk om nu flickan ifråga blir väldigt lång, över medellöngd, Karlatornet? Tveksamt att döpa någon till Karla, hon kommer alltid att träffa göteborgare eller västgötar.

• trollhona
    Goneril skrev 2024-09-27 01:20:50 följande:

Tänk om nu flickan ifråga blir väldigt lång, över medellöngd, Karlatornet? Tveksamt att döpa någon till Karla, hon kommer alltid att träffa göteborgare eller västgötar.

Tråd från 2008 hon är nog döpt nu
Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Karla?