• Svar på tråden Läs gärna om mig i DN
  • Raspberry81

Fick du någonsin svar på vad som inte fungerade?

Jag testade negativt idag. Fy vad hårt alltså. Det måste ju vara tungt då ni inte gav Er och provade åtta gånger. Behandlingarna kan ju bryta ner den starkaste kvinna och man. Man blir glad, ledsen, glad, ledsen om vartannat och tycks inte få ro i kroppen att acceptera att - Nej det fungerade inte denna gång. Men vet du, adoption måste vara ett underbart vis att bli mamma och pappa på. Just pga det jag skrev till sig att vi vill fortfarande det, trots att vi inte ger upp tanken på att donationen SKA fungera snart.

Hur stor tror du chansen att lyckas egentligen kan vara. Tycker det verkar konstigt att en frisk kvinna inte kan pricka in ett plus med 50-60% chans. Det måste i sådana fall ligga ngt fel i embyot....kanske inte var ett bra sådant.

• Cina72

Nej, vad tråkigt att det inte blev ett plus. Ledsen för din skull man vet allt för väl hur det känns.
    Man vet ju inte vad det är för faktorer som gör att det inte fungerar. Men det är ju mycket som skall klaffa. Sådant man knappt vet själv som kroppen bara styr.
    Har aldrig heller fått svar på vad som kan ha gått galet vid några av insättningarna. Men så är det nog bara, man vet inte.

Må så gott det bara går och ta nya kämpar tag!

Kram

• Fossa

Härligt att er svåra historia fick ett lyckligt slut! Grattis i efterskott till er gulliga unge

Svar på tråden Läs gärna om mig i DN