Öppen förskola KUMLA
På väg att flytta till Kumla, har en dotter på 2½ år och en bäbis planerad till sommaren. Nu undrar jag om det finns någon öppen förskola i Kumla? Vad kan man annars göra som ?hemmamamma? i KUMLA?
Tacksam för alla tips
På väg att flytta till Kumla, har en dotter på 2½ år och en bäbis planerad till sommaren. Nu undrar jag om det finns någon öppen förskola i Kumla? Vad kan man annars göra som ?hemmamamma? i KUMLA?
Tacksam för alla tips
HEJ!!!!
Välkommen till KUMLA! Ska ni köpa hus?? Eller...
Öppenförskola finns-har själv aldrig varit där-men har kompisar som brukar vara där..
Ska väll haka på med mina knoddar någon dag.Bor några km från kumla-Hällabrottet- Ja har själv just anlänt hit...
kram
Hej Hej Karusell
Tanken är att vi ska köpa eller bygga hus i Kumla. Vi har precis sålt vårt hus i Stockholm och fick lite "panik" med bostad i Kumla så vi flyttar in i det nybyggda hyreshuset vid Östra Drottninggatan tills vi hittar något hus..
Vart kommer du själv ifrån? Bott i Kumla länge?
Hur många barn har ni och hur gamla är dom?
//Jo
Finns det fler mammaor i Kumla med barn i 2-3 års åldern? Vore kul att komma i kontakt med nya vänner
Sökte på Öppen förskola kumla och kom hit
Jag har också just flyttat till Kumla - fanns det någon Öppen föskola?
Hej alla.
Hmm jag vet inte om det finns ngn öppen förskola här. Måste väl finnas.
Själv är jag okså relativ ny, flyttade till huset i maj 07 men födde bebbisen i nov 07.
Är dock hsk så jag anv. tsp som första språk och därför går jag på en öppen förskola i Örebro där andra teckenspråkiga deltar, tisdagar. Fast det skulle ej skada och kolla in Kumlas om det nu finns ngn.
Kram