Skulle du köpa en klänning till din pojke om han hade velat ha en?
Förklara gärna varför du svarat som du gjort.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-07 10:28
Och hade han fått ha den på sig mer än bara hemma..
Förklara gärna varför du svarat som du gjort.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-07 10:28
Och hade han fått ha den på sig mer än bara hemma..
ja det skulle jag varför inte??
Har inga barn nu ( förutom den i magen ;) ) Men kan svara endå att det skulle jag inte ha gjort. Jag kanske är jätte gammaldags och tycker att tjejer ska vara tjejer och killar ska vara killar.
På nått sätt skulle det kännas fel .. ( och det är endas vad jag tycker)..
men men :D
Varför vill han ha en kläning? vet han det?
Ja, på samma förutsättningar som jag skulle köpa en klänning till en dotter då. Ingan opraktisk modell, dåligt tyg eller jättehögt pris - men visst, hade jag en son som ville ha en klänning skulle han väl få det. Ser ingen anledning att börja diskriminera barnen så tidigt, sånt kommer de att utsättas för tillräckligt mycket senare i livet...
Jag svarade ja.. men sen beror det nog oxå lite på hur gammal han är när han vill ha en..
jag kan ej svara,för jag sku köpa någon 'manlig klänning' åt han tex indisk,afrikans,arabisk,medeltida särk typ osv
Nej, det hade jag inte gjort.
Färger spelar ingen roll, tycker inte att det finns tjej o killfärger, men just klänning tycker jag att bara tjejer ska ha. (gammeldags eller ej...)
Nej det skulle jag inte göra även om han ville det, vi skulle gå och leta efter ett annat plagg istället eller locka med en stooor Traktor som han är tokig i! Tur vi inte har det problemet,, han är grabbig nog
Tycker inte pojkar passar i klänningar!!!!!!!!!!!
Nej absolut inte