• Umm Israa

Gammalt godis

Satt o knaprade i mig daim ur en daimpåse jag köpte alldelles nyss, när jag fått i mig nästan hela påsen ser jag att godiset gick ut 1 /12 2007! Kan det vara farligt?

• Svar på tråden Gammalt godis
  • MrsSn0w

Nej men om du betala fullt pris, så gå tillbaka dit du köpt den och tala om att dom säljer godis som gått ut och begär pengarna tillbaka

~ Liam 07~09~15 ~
  • Umm Israa
    MrsSn0w skrev 2008-02-05 18:37:00 följande:
    Nej men om du betala fullt pris, så gå tillbaka dit du köpt den och tala om att dom säljer godis som gått ut och begär pengarna tillbaka
    jaa, jag betalade fullt pris, hela hyllan var full m såna påsar ju :( Usch har kväljningar, hoppas inte det är farligt iallafall...det smakade inte konstigt tycker jag..
  • susye

det är absolut ínte farligt. choklad har mycket längre hållbarhet än bäst före datumet visar

• BabyEm

vart köpte du dom? öb brukar ha utgångna varor utan att skylta om det. blev skitsur när jag gick inne på öb o såg att dom hade massa varor med utgånget datum utan att skylta om det!

• Umm Israa
    BabyEm skrev 2008-02-05 18:46:35 följande:
    vart köpte du dom? öb brukar ha utgångna varor utan att skylta om det. blev skitsur när jag gick inne på öb o såg att dom hade massa varor med utgånget datum utan att skylta om det!
    köpte på hydro bensinmacken, blev riktigt äcklad först o främst tar de dubbelt pris jämfört med alla andra ställen o sen är det gammat också!! Orkar inte går tillbaka o tjafsa men kommer inte köpa där mera !

Tur att dte inte är farligt iallafall, blev lite rädd när man har en liten i magen också.... :/
Svar på tråden Gammalt godis