• Destined star

fortsättningstråd för oss adopterade som fått barn

Eftersom den andra tråden nu e stäng så tänkte jag att vi fortsätter på en ny. dessa fråger följer med sen tidigare.

Välkomna både gamla som nya!!!

1) Vilket land är du född i?
    2) Vilket land är din partner från?
    3) Vad sa era föräldrar när ni berättade att ni väntade barn?
    4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din
    partner är ute tillsammans

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 12:34
    Naturligtvis pratar vi om allt mellan himmel o jord oxå

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:03
    tidigare tråd: www.familjeliv.se/Forum-13-248/m26674741.html

• Svar på tråden fortsättningstråd för oss adopterade som fått barn
  • Destined star

si så där nu va den fixad o klar

• emcjoh

Nu har jag också hittat hit!

• Destined star

japp nu är den andra stängd officiellt..... uh lilla jag börjar bli sjuk igen o o vi som ska köra kartonger.. japp detta med att ta det lugnt o vila... verkar inte iinträffa.. har varit så stressad denna vecka så jag börjar få alla de symtom ja hade när ja braka in i väggen för knappt ett år sen...då blir man lite räddLedsen

• Destined star

sitter här o är riktigt sjuk..flunsa liknade symtom...tänkte bara puffa lite på denna tråd o tycka lite synd om mig själv.....Gråter....

• Myrna

Krya på dig!

Fast det kanske du redan gjort, varet kommer lite sent ser jag...

• Myrna

Krya på dig!

Fast det kanske du redan gjort, svaret kommer lite sent ser jag...

• Destined star

tjejer.... nu har jag flyttat o mkt är dock kvar att fixa med det gmla huset... men vi ska faktiskt beställa en countainer så man blir av med allt skräp..... det va ett tag sen så jag blåser järnhårt på denna tråd .....ja du myrna..jag kryade faktiskt på mig men nu e jag hemma med 1 magis barn... men han borde kunna gå på fredag

• MkrKabe

NEW

1) Vilket land är du född i?
    Peru/Lima -1981

2) Vilket land är din partner från?
    Sverige/Norrlandia

3) Vad sa era föräldrar när ni berättade att ni väntade barn?
    Min morsa typ svimma av glädje och farsan oxo, sen ojade hon sej lite över att hon var "visst så gammal nu..." hahaha! Fast det var på skoj.
    Sambons morsa typ fattade ingeting först, sen vart hon överlycklig. Hans pappa vart fett stolt, det såg man bakom den hemliga fasaden hans.. haha!

4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din
    partner är ute tillsammans
    Helt ok! Eller vadå?! Det enda vi får höra är att hon är så söt Asså inte jag, utan vår unge haha. Och det spekuleras hit och dit om vilken ögonfärg hon kommer få, om hon kommer bli mörkhårigare (jag var lika ljushårig som hon när jag var liten, nu är jag mörkmörkbrun)
    Inget annat krångel vad jag märkt.

• Destined star

välkomen mkrkabe.....  glad påsk till er alla....mina föräldrar har kommit ned och vår lilla vovve bebis med...så här e det fullt upp kram

• emcjoh

Glad Påsk!

Destined Star:Hoppas att det är bra med dig. Länge sedan jag var här men ska försöka skärpa mig;).
    Här är det vackert o. klart snön gnistrar, fast det borde vara grönt o. påsklikt eg. mer vårigt.
    Men ni har det kske ännu kallare?

Ha dé bra o. ät många ägg

• Destined star

hellu...de e lugnt med mig jag ska bara städa ur huset nu...fick dit en container i helgen o den blev brädden full.... he he en anning mkt skit.... det var en stor container med... jag har lagt in lite nya bilder på mina killar o vår nya vovve med i mitt galleri..ska snart lägga ut en bild på huset med.... hoppas vi får lite liv i denna tråd

• emcjoh

Instämmer, vi är ju ngra stycken iaf, många ggr beror det nog på tidsbrist. Man har ju ingeeet att göra annat än sitta här

Var bara en snabbkik nu innan matlagningen Ha dé så bra.
  • Myrna

Destined star skrev 2008-03-12 07:55:55 följande:

ja du myrna..jag kryade faktiskt på mig men nu e jag hemma med 1 magis barn... men han borde kunna gå på fredag
    Ja, själv har man snorat sedan inskolningen i januari...
  • Destined star

he he ja nu är det snor igen..men han va faktiskt frisk en hel vecka de ni Räcka ut tungan

Svar på tråden fortsättningstråd för oss adopterade som fått barn