• usha

en fråga

hej alla adopterade jag har en fråga till er
    jag undrar om ni har nån gong hafft den här tanken som jag har

i  bland tänker jag kanske det finns någon mer från min biologiska  familj okså adopterad hit till sverge . kanske har jag flera syskon som kanske har kommit hit  före eller äffter mig.

i bland kan jag tycka att vissa  är lik mig i ansiktet vissa  drag osv tänk om det är en biologisk syster eller bror som man inte vet nått om tänk om hon eller han bor här i sverge okså och man har hela sitt liv bott i samma land men inte vetat om  varandra vad 

man har tänk vad skoj det skulle vara  om man hadde en syster ex  och så i själlva värket så är honn inte så lång borta än då kanske hon bor i samma land som jag 

det kanske låter lite långsökt och dumt men innan då  i tonåren så ville jag inte och  ha en kille som var adopterad från indien.
      för jag tänkte kanske är han släckt med mig tänk om han är min bror eller så eller kanske  en  kusin man vet ju aldrig     

• Svar på tråden en fråga
  • mammatillvictor

jo visst har tanken slagit mig  också särskilt i de lägre tonåren. Men samtidigt tänkte jag att sannolikheten är väldigt väldigt liten!

• inoka

Tänkte oxå den tanken ngn gång när jag var i tonåren men insåg med att det var väldigt långsökt. Fast jag har iofs vetat anledningen till att jag blev bortadopterad.
    Kanske är annorlunda då. Skrattande

• Gitani

Kan förstå hur du tänker. Men har inte tänkt så själv. Fast jag undrade om de hade fått fler barn. Hittade mina bio föräldrar förra året. Så då fick jag ju veta en massa =).

• emcjoh

Har varit o. hälsat på mina syskon o. vet att de är kvar där, men visst funderade jag när jag var yngre.
    Men den som var viktigast, var min mor, o. henne fantiserade jag om att gå runt o. söka i min födelsestad istället.
    Tillaggas kan att det inte hjälpt ett dugg, hon bodde på en annan plats....

Svar på tråden en fråga