Min dotter mår bra men...
Hej..Jag heter Bea,22år gammal..jag har tre underbara barn Melina 5år(kom i v 40) William snart 4år(kom i v37 och lilla Ängla som kom 23feb för snart 2år sedan,hon föddes i vecka 31..
Allt går jätte bra o hon mår bra..växer o frodas jätte duktig på att prata m.m.. men det är inte det jag tänkt skriva om utan att i framtiden planerar vi ett till barn..när vet vi inte alls,men det kommer komma iallafall men saken är den att när jag väntat alla mina barn har jag aldrig mått bra,melina hade jag alltid värk i underlivet,som om hon tryckte neråt hela tiden,william samma sak men inte exakt lika mycke,ängla oxå men samtidigt med henne hade ja känslan av att hon skulle komma tidigare,varför,ingen aning men iallafall jag fick gå på mödravården,fick tjata mig till extra besök då ja hade känslan av att ja behövde kollas,fick tillslut träffa läkare o fick återkomma ett par ggr,en dag fick jag pappret hotande förtidsbörd..ok tänkte ja,jag hade rätt,fick bricanyl o tillsagd om sängliggande..den 20feb gick vatten o allt men inga värkar,stanna på förlossningen till 23feb då hon kom..saken är den att när vi pratar om fler barn så kan jag inte sluta tänka på tanken om nästa barn kommer tidigare,mina barn har bara trappats ner i veckor för varje barn..jag vet heller inte riktigt varför hon kom tidigare,inte läkare heller förrutom att livmoderhalsen var förkortad o fortsatte förkortas..jag frågade inte såmycke,var lite chockad..finns de möjlighet att efter att ängla kom v31 att nästa barn oxå kommer komma tidigt,eller tidigare?Oroar mig rätt mycke över dessa grejer..fattar inte varför hon kom tidigt eller varför jag får sådan extrem tryckande neråt när ja e gravid,kan säga att de kommer redan när ja är i 4-5mån..blev lite invecklat,försöker skrriva bland tre busiga barn=) men hoppas ni förstår lite iallafall o att ni kanske vet nåt om de jag skriver..är de vanligt att få för tidigt igen eller är det ovanligt??
Kram