• veronicaq

Jag gör världens bästa gärning!

hejsan!!
    måste bara få "skryta".. jag är så glad på mej själv!

Min mama 44år och hennes kille ska få hjälp av mej!

idag var vi i finland på AVA-klinik...
    fick all info o när vi ska starta osv..

jag är så glad/stolt/younameit för att jag gör denna sak!

Det finaste man kan ge någon, ger JAG!!
    Lilla jag men vad gör man inte för sin mamma som man älskar mest i världen och som alltid ställt upp 110% i alla lägen!!

Äntligen har ja fått berättat för "nån"...
    tack för mej!

23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Svar på tråden Jag gör världens bästa gärning!
  • Calylite

det är verkligen helt hedersvärt ju, tänk om alla vore lika snälla Den bästa gåvan någon  kan ge

Ingen är så tom som den som är full av sig själv!
  • spiritsinlove

Fan vad bra!

Jag fattar noll av hur sådant funkar, men superbra ju!
    - alla stavfel är medvetna -
  • illern i mitt liv

du e som jag sagt en PÄRLA

• magikatt
    veronicaq skrev 2008-01-28 22:00:15 följande:
    hejsan!!måste bara få "skryta".. jag är så glad på mej själv!Min mama 44år och hennes kille ska få hjälp av mej!idag var vi i finland på AVA-klinik...fick all info o när vi ska starta osv..jag är så glad/stolt/younameit för att jag gör denna sak!Det finaste man kan ge någon, ger JAG!!Lilla jag men vad gör man inte för sin mamma som man älskar mest i världen och som alltid ställt upp 110% i alla lägen!!Äntligen har ja fått berättat för "nån"...tack för mej!
    Ursäkta mig men nu förstod jag inte riktigt...VAD är det du ger din mor?
  • Ammi1970

Hon ska ge sin mamma ägg, hennes mamma producerar kanske inte egna ägg, och då kan man via ÄggDonation få ägg av annan kvinna... Och detta hjälper hon sin mamma med...

Ja jag kan bara säga att du är värd allt guld, alla kvinnor som hjälper oss ofrivilligt barnlösa är guld värda...

All Lycka Till till er....

Hur är ett liv utan en HEL familj (utan barn) ?
  • Raspberry81

JA VERKLIGEN GULD VÄRDA!

Ammi1970 skrev 2008-01-29 10:33:38 följande:
    Hon ska ge sin mamma ägg, hennes mamma producerar kanske inte egna ägg, och då kan man via ÄggDonation få ägg av annan kvinna... Och detta hjälper hon sin mamma med...Ja jag kan bara säga att du är värd allt guld, alla kvinnor som hjälper oss ofrivilligt barnlösa är guld värda...All Lycka Till till er....
  • Fiaflopp

Kanonfint av dig!

Om det inte vore för hoppet, skulle hjärtat brista...
  • babyblue68

Guld Jag har en vän där hon och hennes karl inte kan få barn..7 försök och ett eller 2 missfall har det blivit för dom. Skulle dom fråga skulle jag ställa upp.
    Alla som inte kan få barn borde få chansen att få uppleva hur det är att få barn på ett eller annat sätt.

Du gör en god sak

Svar på tråden Jag gör världens bästa gärning!